گزارش اجمالی از نخستین روز نهمین دوره طرح «اسوه»
کد خبر: 3739512
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱

گزارش اجمالی از نخستین روز نهمین دوره طرح «اسوه»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نهمین دوره طرح آموزشی - تربیتی اسوه با حضور تعداد ۵۵ نفر از قاریان ممتاز نوجوان و جوان سراسر کشور در تهران آغاز به کار کرد.

گزارش اجمالی از نخستین روز نهمین دوره طرح «اسوه»به گزارش ایکنا به نقل از  دبیرخانه طرح آموزشی - تربیتی اسوه، نهمین دوره طرح آموزشی - تربیتی اُسوه با حضور تعداد ۵۵ نفر از قاریان ممتاز نوجوان و جوان سراسر کشور از ۲۶ مردادماه ۹۷ در تهران آغاز به‌کار کرد. در این روز، قاریان عضو و والدین ایشان با مراجعه به ستاد برگزاری دوره نهم، مورد استقبال و پذیرش توسط مربیان و مسئولان طرح قرار گرفتند.

سپس هر یک از قاریان به تفکیک گروه­‌های آموزشی فجر(جوانان)، شمس و نجم(نوجوانان) در مکان­‌های پیش­‌بینی شده مستقر شدند. پس از آن، اولین کرسی تلاوت اذانگاهی طرح اسوه با حضور دونفر از قاریان عضو، سبحان قاری و امیرعلی یادگاری در موعد نماز ظهر برقرار شد.

براساس پیش‌بینی انجام شده، مراسم افتتاحیه دوره نهم با اجرای دو نفر از قاریان عضو، مهدی حیدری(به­ عنوان مجری مراسم) و ابوالفضل باقری(به­ عنوان قاری طلیعه مراسم) و تعدادی از مسئولان طرح برگزار شد.

یکی از برنامه­‌های افتتاحیه این دوره، پخش روایت تصویری از دوره هشتم و تجدید خاطرات دوره گذشته بود که البته مورد توجه ویژه اعضای حاضر در مراسم نیز قرار گرفت.

نهمین دوره طرح آموزشی - تربیتی قاریان ممتاز نوجوان و جوان قرآن کریم(اُسوه) تا ۷ شهریورماه ادامه دارد و اعضای گروه قدر(ورودی­‌های ۹۷) از روز پنجشنبه، ۱ شهریور به جمع حاضر ملحق خواهند شد. اولین دوره طرح آموزشی - تربیتی اُسوه ویژه حافظان نوجوان و ممتاز کل قرآن نیز از تاریخ ۷ شهریور آغاز و تا ۱۱ شهریور ادامه خواهد داشت.

برای دیدن تصاویر اولین روز دوره نهم اینجا کلیک شود.

انتهای پیام

captcha