تولید اذان و تلاوت از قاریان عضو طرح «اسوه» آغاز شد
کد خبر: 3740873
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱

تولید اذان و تلاوت از قاریان عضو طرح «اسوه» آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دوره حضوری قاریان جدیدالورود و تولید اذان، دعا و تلاوت از قاریان عضو در هفتمین روز طرح «اسوه» آغاز شد.

به گزارش ایکنا؛ هفتمین روز از دوره نهم طرح اسوه سپری شد و از صبح روز گذشته، ۱ شهریورماه، اعضای جدیدالورد سال جاری از قاریان و والدین گروه «قدر» با مراجعه به ستاد برگزاری دوره نهم مورد استقبال مسئولان طرح قرار گرفتند و پس از آن مراحل پذیرش انجام شد.
در ادامه اعضای گروه «قدر» به اتفاق حجت­ الاسلام مهدی شاکری، مشاور تربیتی طرح، به محل اسکان این گروه رفتند تا برای مراسم افتتاحیه آماده شوند. مراسم افتتاحیه طبق برنامه برگزار شد. در ابتدای این مراسم، قاریان گروه قدر پس از ادای احترام به ساحت قرآن کریم، چفیه­‌های خود را از مدیر طرح دریافت کردند و به­ صورت دسته جمعی در محل برگزاری مراسم مستقر شدند.

در این مراسم که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط امیرحسین خجسته­‌فر از استان فارس آغاز شد، تعدادی از مسئولان به بیان نکاتی درباره طرح اُسوه، مسائل تربیتی، آموزشی و اجرایی آن پرداختند.
برگزاری کلاس‌های درس وقف و ابتدا با حضور سعید رحمانی، درس قواعد و مکالمه زبان عربی با حضور محمدامین مهدوی و درس تجوید و فصاحت با حضور جواد حیدری، کرسی­‌های تلاوت اذانگاهی ظهر و مغرب، برگزاری نمازهای جماعت یومیه، تشکیل جلسات منهاج(نهج­‌البلاغه، ادعیه و زیارات) و حلقه ‌های گفتمان معرفتی و بصیرتی، برگزاری آیین افتتاحیه برای اعضای جدیدالورود گروه قدر، ورزش و تفریح، ارزیابی اذان، دعا و تلاوت اعضای جدید به ­منظور تعیین سطح و ارائه مشاوره به اعضا، برای ایجاد آمادگی برای برنامه ضبط استودیویی، آغاز ضبط اذان، دعا و تلاوت از قاریان عضو، برگزاری مراسم دعای پرفیض کمیل از جمله برنامه‌های اجرا شده در روز هفتم، نهمین دوره طرح اسوه است.
یادآور می‌شود، نهمین دوره طرح آموزشی، تربیتی قاریان ممتاز نوجوان و جوان قرآن کریم اسوه تا ۷ شهریورماه ادامه دارد. 

انتهای پیام

captcha