برگزاری دوره‌های آموزشی «تئاتر بچه‌های مسجد» در زنجان
کد خبر: 3759693
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

برگزاری دوره‌های آموزشی «تئاتر بچه‌های مسجد» در زنجان

گروه فرهنگی ـ دبیرخانه کانون‌های مساجد استان زنجان با همکاری حوزه هنری اقدام به اجرای دوره‌های آموزشی «تئاتر بچه‌های مسجد» در راستای ترویج هنر دینی کرده است.

دوره‌های آموزشی «تئاتر بچه‌های مسجد» در زنجان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، دوره‌های آموزشی تئاتر همراه با تولید و اجرای نمایش، با عنوان «بچه‌های مسجد» توسط دبیرخانه کانون‌های مساجد استان زنجان با همکاری حوزه هنری استان زنجان برای خواهران و برادران برگزار می‌شود.
کارگاه آموزشی گروه‌های تئاتر «بچه‌های مسجد» شامل دوره‌های نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی و بازیگری در مقطع سنی 10 تا 30 سال(نوجوانان و جوانان) برگزار می‌شود که برای اعضای کانون‌های مساجد شهر زنجان رایگان است.
مرحله اول اجرای این طرح در دوره‌های آموزشی برای برادران عضو کانون‌های مساجد شهرستان زنجان در مقطع سنی 10 تا 30 سال اجرا می‌شود و در مرحله بعدی این دوره‌ها با حضور مربیانی از حوزه هنری استان زنجان برای خواهران علاقمند در کانون‌های مساجد و در دیگر شهرستان‌ها هم اجرایی می‌شود.
دوره‌های آموزشی تئاتر بچه‌های مسجد با هدف ترویج هنر دینی و افزایش توانمندی‌های فرهنگی و هنری جوانان و نوجوانان مسجدی در برخی از مساجد شاخص زنجان که اسامی آن متعاقبا اعلام می‌شود، اجرا خواهد شد.
علاقمندان تا 15 آبان ماه امسال فرصت دارند برای ثبت نام به دبیرخانه کانون‌های مساجد استان و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان زنجان مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33548003 تماس و یا به کانال گپ به نشانی @masjed2020 مراجعه کنند.
هدف از این دوره‌ها ترویج هنر دینی، شناسایی استعدادها، آموزش افراد توسط اساتید این عرصه و افزایش توانمندی‌های فرهنگی و هنری جوانان و نوجوانان است.
انتهای پیام
captcha