راه‌اندازی گروه‌های سرود «بچه‌های مسجد» در زنجان
کد خبر: 3779471
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

راه‌اندازی گروه‌های سرود «بچه‌های مسجد» در زنجان

گروه فرهنگی - سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد استان زنجان از راه‌اندازی گروه‌های سرود و آموزش این گروه‌ها خبر داد و گفت: گروه سرود ۴۰ هزار نفری در کل کشور همزمان با سالروز ورود تاریخی امام راحل به کشور به اجرا خواهند پرداخت.

راه‌اندازی گروه‌های سرود «بچه‌های مسجد» در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام محمدنقی یارمحمدی، سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد استان زنجان روز گذشته، 17 دی‌ماه در دیدار با امام جمعه زنجان اظهار کرد: اساسنامه ستاد عالی کانون‌های مساجد به تصویب رسید و منتظر افق‌های روشنی برای کانون‌های مساجد خواهیم بود.
وی از اجرای گروه سرود 40 هزار نفری در کل کشور همزمان با سالروز ورود تاریخی امام راحل به کشور خبر داد و افزود: به همین منظور دوره‌های آموزشی سرود در بین اعضای کانون‌های مساجد اجرا می‌شود.
این مقام مسئول با یادآوری اینکه 340 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان فعال است، ادامه داد: سامانه بچه‌های مساجد در راستای ساماندهی کانون‌های مساجد در کشور فعال شده و در استان زنجان اسامی 6 هزار نفر از مدیران و اعضای کانون‌های مساجد استان به ثبت رسیده است.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از راه اندازی گروه‌های سرود بچه‌های مسجد خبر داد و گفت: دوره آموزشی تئاتر بچه‌های مسجد، دوره آموزشی گروه‌های سرود بچه‌های مسجد، مشارکت در برگزاری طرح ملی بشارت 1452با محوریت حفظ جزء 30 قرآن کریم از برنامه‌های این ستاد است.
وی ادامه داد: ثبت اسامی کانون‌ها و اعضای فرهنگی و هنری مساجد استان در سامانه بچه‌های مسجد، افتتاحیه کلاس‌های اوقات فراغت، انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای، اداره کل ورزش و جوانان و سازمان جمعیت هلال احمر استان در راستای هم افزایی بین دستگاه‌ها، برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در 280 باب کانون در سطح استان و بزرگداشت هفته دفاع مقدس از اهم این فعالیت‌های این کانون است.
یارمحمدی افزود: ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای شبکه‌سازی و انسجام بخشی به فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سامانه جامعی را با نام «بچه‌های مسجد» طراحی کرده که کلیه کانون‌هایی که دارای مجوز فعالیت از طرف ستادعالی هستند، باید در این سامانه ثبت شوند تا گامی به سوی شبکه‌سازی و انسجام این کانون‌ها شکل گیرد.
انتهای پیام
captcha