قدرت حضور مردم در مراسم اربعین، تاریخ عاشورا را به اثبات رساند
کد خبر: 3768129
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴

قدرت حضور مردم در مراسم اربعین، تاریخ عاشورا را به اثبات رساند

گروه سیاست و اقتصاد- استاندار زنجان گفت: قدرت حضور مردم در اربیعن نشان داد که خون امام حسین (ع) و شهدای انقلاب اسلامی، حقیقت همیشه تاریخ است و حرکات اجانب خللی در این مراسم ایجاد نمی‌کند.

قدرت حضور مردم در مراسم اربعین، تاریخ عاشورا را به اثبات رساندبه گزارش ایکنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی هشتم آذرماه در مراسم تجلیل از خادمین اربعین که در ستاد عتبات استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا همواره با هزینه‌کرد میلیاردها دلار خواستار تحت‌الشعاع قرار دادن مراسم اربعین حسینی بود که با شکست مواجه شد.
وی افزود: دولت آمریکا طی چند سال اخیر تلاش می‌کرد تا منطقه را توسط مسلمانان قلابی به آشوب بکشد اما با زمین بایر برخورد کرد و اتحاد ملت نقشه‌های آن‌ها را ناکام گذاشت و با شکست مواجه شدند.
حقیقی ناامید کردن مردم را از سیاست‌های دشمن خواند و گفت: در نتیجه تلاش می‌کردند تا اقتدار نظام اسلامی را زیر سئوال ببرند و با درست کردن جو روانی، می‌خواستند مردم دنیا در مراسم اربعین حسینی حضور نداشته باشند.
نماینده عالی دولت در استان زنجان خاطرنشان کرد: عزاداری مردم زنجان الگوی مهم برای مردم کشور به‌شمار می‌آید و امسال مردم در این مانور، نسبت به سال گذشته حضور بیشتر و پررنگی در مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) داشتند.
استاندار زنجان یادآور شد: قدرت حضور مردم نشان داد که خون امام حسین (ع) و شهدای انقلاب اسلامی، حقیقت همیشه تاریخ است و حرکات اجانب خللی در این مراسم ایجاد نمی‌کند.
وی افزود: ارزیابی عملکرد فعالیت‌ها در اربعین حسینی امری ضروری است، زیرا در مراسم اربعین مردم محور هستند که باید برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم انجام شود.
حقیقی به ضرورت آسیب‌شناسی در مراسم اربعین اشاره و خاطرنشان کرد: ضروری است آسیب‌شناسی جامعی در بحث اجرای برنامه‌ها انجام گیرد تا مردم با کمیت و کیفیت بهتری در مراسم اربعین جهت خدمات‌رسانی مطلوب‌تر حاضر شوند.
انتهای پیام
captcha