«راه شهیدان ادامه دارد» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3772737
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
همزمان با دهه فجر؛

«راه شهیدان ادامه دارد» در زنجان برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عناوینی چون «راه شهیدان ادامه دارد» و «ایثار جاری است» برگزار خواهد شد تا الگوهای ایثارگری را به جامعه معرفی کند.

اجرای برنامه «راه شهیدان ادامه دارد» در دهه فجربه گزارش ایکنا از زنجان، علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان شامگاه شنبه، 24 آذرماه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی و گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای تجلیل از خانواده‌های شاهد و ایثارگران استان زنجان است.
وی افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بنیاد شهید در کارگروه ایثار و شهادت جلسات داخلی خود را برگزار کرده که در این زمینه چهل عنوان برنامه در سطح استان به این مناسبت اجرا خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اظهار کرد: برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عناوینی چون راه شهیدان ادامه دارد و ایثار جاری است برگزار خواهد شد که در کنار آن معرفی شهدا و ایثارگران به‌عنوان الگوهای جامعه اسلامی، از دیگر برنامه‌های مناسبتی دهه‌فجر خواهد بود.
در ادامه این جلسه، فاطمه کرباسی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز ادامه داد: توجه به بعد نرم‌افزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بسیار ضروری است که در این راستا عمومیت یافتن خدمات رفاهی، آموزشی و افزیش اعتماد به نفس هموطنان باید در معرض دید قرار گرفته شود.
‌کرباسی بیان کرد: توزیع خدمات عادلانه آموزش یکی از نتایج مهم پیروزی انقلاب اسلامی است که باید فعالان علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی در چهلمین سال انقلاب اسلامی بدان پرداخته و در برنامه‌ها از این افراد معرفی و تجلیل شود.
انتهای پیام
captcha