خون شهدا؛ رمز ماندگاری شناسنامه انقلاب
کد خبر: 3776328
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰

خون شهدا؛ رمز ماندگاری شناسنامه انقلاب

گروه سیاست و اقتصاد- معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا خون شهدا را رمز ماندگاری شناسنامه انقلاب خواند و گفت: شهدا راهی را به جوانان نشان دادند که در برابر جنگ‌نرم دشمنان اسیر نشوند.

خون شهدا؛ رمز ماندگاری شناسنامه انقلاببه گزارش ایکنا از زنجان، سردار علی شادمانی شامگاه پنجشنبه 6 دی‌ماه در مراسم یادواره شهدای باغ حلی شهرستان سلطانیه، اظهار کرد: حوادث بزرگی در چهل سال از سپری شدن انقلاب اسلامی، به دست مردم در کشور خلق شده است که از برخی از آن‌ها می‌توان بنا به تعبیر مقام معظم رهبری از عنوان یوم‌الله استفاده کرد.
وی با بیان اینکه برزاری یادواره شهدا نیز یوم‌الله محسوب می‌شود،، اظهار کرد: ارزش‌گذاری برای شهدا به خاطر این است که آنان در راه دفاع از وطن ارزش و اعتقادات خود، جان عزیز خویش را فدا کردند.
این مسئول با بیان این که در برهه فعلی که جنگ نظامی تمام شده، جنگ‌نرم علیه کشورمان توسط دشمنان ادامه دارد، افزود: برگزارکنندگان مراسم یادواره شهدا در برهه فعلی مجاهدان جبهه جنگ‌نرم هستند.
شادمانی با اشاره به اینکه دشمنان برای جنگ‌نرم هزینه‌های فراوانی کرده‌اند، ادامه داد: دشمن با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خود از جمله رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی در تلاش برای خشک کردن چشمه جوشان امام حسین (ع) در کشور است.
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا یادآور شد: دشمنان در تلاش هستند از ملت ایران ملتی بی‌تحرک و بی‌خاصیت بسازند و از جنگ نرم برای اهداف خود استفاده می‌کنند که هرگز به هدف خود نخواهند رسید.
شادمانی با اشاره به اینکه شهادت چراغ هدایت است، ادامه داد: عظمت شهادت به حدی است که مقام معظم رهبری فرمودند: شهادت فوزی عظیم، عظمتی ابدی و سعادتی همیشگی است. همچنین در قرآن نیز در بیان مقام شهید آمده است که شهیدان زنده‌اند و در نزد خداوند روزی می‌خورند.
این مسئول با بیان اینکه عزت امروز جامعه به برکت خون شهدا به دست آمده است، یادآور شد: شهادت اوج بندگی و هدیه‌ای از سوی خداوند برای افراد لایق است و شهدا راهی را به جوانان نشان دادند که در برابر جنگ‌نرم دشمنان اسیر نشوند.
شادمانی با بیان اینکه یکی از اهداف انقلاب مبارزه با مستکبران و طاغوت است، یادآور شد: امام راحل با اشاره به سوی شیطان بزرگ، دشمن واقعی را به ما نشان دادند.
وی با اشاره به اینکه ماموریت انقلاب، تربیت انسان‌هایی مانند انسان‌های صدر اسلام است، افزود: امام و رهبری ثابت کردند که علی‌وار زیستن در برهه فعلی دور از دسترس نیست. این علما طی صدها سال برای ما شناسنامه ناب درست کردند و برای ماندگاری این شناسنامه هزاران شهید خون مقدسان ریخته شده تا به این سند که رنگ بوی جهاد، شهادت، عزت غیرت دارد خدشه‌ای وارد نشود.
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه همدلی و همراهی مردم با یکدیگر و کار کردن مسئولان در اوایل انقلاب به عنوان یک الگو برای ما در برهه فعلی مطرح است، گفت: هشت سال جنگ تحمیلی نیز الگویی برای همه ما است که نمی‌توان از درس‌های آن به سادگی گذشت.
شادمانی با بیان اینکه کم‌کاران جنگ اقتصادی در برهه فعلی مانند کسانی هستند که در جبهه‌های جنگ مهمات را از همرزمان خود پنهان می‌کردند، افزود: کشور امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به کار جهادی دارد.
انتهای پیام
captcha