چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3781551
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان در زنجان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - چهارمین دوره مسابقات قرآنی ورزش و جوانان استان زنجان ۲۸ دی‌ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا ۲۵ دی‌ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآنی ورزش و جوانان استان زنجانغلامرضا الهی‌سرشت، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: چهارمین دوره مسابقات قرآنی ورزش و جوانان استان زنجان، 28 دی‌ماه در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات برای جوانان، ورزشکاران و کارکنان این اداره در بخش خواهران و برداردان تریب داده شده است، بیان کرد: ، افراد در رشته‌های حفظ یک جزء، حفظ 10 جزء، حفظ کل قرآن، قرائت و فهم حفظ قرآن به رقابت می‌پردازند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان تا 25 دی‌ماه فرصت دارند برای شرکت در این مسابقه در سایت مربوطه به نشانی www.Qjavan.ir ثبت‌نام کنند.
وی یادآور شد: محفل بزرگ انس با قرآن کریم و اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآنی ورزش و جوانان استان زنجان 28 دی‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
الهی‌سرشت ادامه داد: در این برنامه مهدی غلام‌نژاد، قاری بین‌المللی و رتبه نخست مسابقات بین‌المللی روسیه نیز حضور دارد و گروه بین‌المللی حبل‌المتین نیز به اجرای تواشیح می‌پردازند.
انتهای پیام
captcha