تجلیل از فعالان قرآنی کارکنان تأمین اجتماعی استان زنجان
کد خبر: 3781888
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

تجلیل از فعالان قرآنی کارکنان تأمین اجتماعی استان زنجان

گروه فعالیت‌های قرآنی - امروز برترین‌های قرآنی، فعالان نمازی و خادمان حسینی مجموعه تأمین اجتماعی استان زنجان تجلیل شدند.

تجلیل از فعالان قرآنی کارکنان تأمین اجتماعی استان زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، آیین تجلیل از فعالان قرآنی، نمازی و خادمان حسینی مجموعه تأمین اجتماعی استان زنجان، امروز ۲۶ دی‌ماه برگزار شد که در آن ۱۴ نفر از نفرات اول، دوم و سوم رشته‌های مفاهیم، حفظ، قرائت و ترتیل مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات قرآن تامین اجتماعی هدیه دریافت کردند.
همچنین دو نفر از خادمان حسینی از بیمارستان امید ابهر و امام حسین(ع) زنجان که در ماه محرم فعالیت‌های فرهنگی برگزار کردند، تجلیل شدند. ضمن اینکه 10 نفر از مجموعه واحدهای درمانی تامین اجتماعی به‌عنوان فعالان حوزه نماز معرفی شدند.
عبدالله سهرابی که برای هفتمین سال متوالی در سطح کشور مقام نخست رشته مفاهیم مسابقات قرآن را به دست آورده بود، از کسانی بود که در این مراسم مورد تکریم قرار گرفت.
کمدهای معنوی در بیمارستان‌های زنجان
جواد عابدی، معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان در این مراسم به اهمیت بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی در پاکدستی مسئولان و کارکنان و جلوگیری از انحرافات و فسادها تأکید کرد و گفت: نماز نیز وسیله‌ای است که انسان را از پرتگاه‌های نفسانی دور نگه می‌دارد.
این مسئول بیان کرد: مدیریت درمان استان زنجان ۶ سال متوالی با کسب امتیاز 95.5 در بین کلیه دستگاه‌های اجرایی استان، دستگاه برتر در حوزه نماز شناخته شده است.
عابدی به ایجاد کمدهای معنوی در اتاق‌های بستری بیماران در تمامی بخش‌ها در راستای الزامات اعتباربخشی اشاره کرد و افزود: این کمدها در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان و امید ابهر نصب شده که حاوی سجاده، قرآن، کتاب‌های ادعیه، مهر و تسبیح و سنگ تیمم و در بخش بانوان همراه با چادر نماز است. برای همراهان بیماران نیز اتاقی با این کمدها تدارک دیده شده است.
وی گفت: در حوزه خانواده‌های کارکنان نیز مسابقات مختلفی برگزار می‌شود که برگزاری مسابقات حفظ قرآن برای فرزندان خردسال زیر ۱۲ سال کارکنان تامین اجتماعی تا پایان سال در دستور کار قرار دارد.
تجلیل از فعالان قرآنی کارکنان تأمین اجتماعی استان زنجان
انتهای پیام
captcha