۶۰ خانواده شهید میزبان مسئولان می‌شوند
کد خبر: 3785598
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
در طارم؛

۶۰ خانواده شهید میزبان مسئولان می‌شوند

گروه سیاست و اقتصاد ــ سرپرست فرمانداری طارم گفت: همزمان با دهه مبارک فجر با ۶۰ خانواده شهید در طارم دیدار می‌شود تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گیریم.

۶۰ خانوده شهید طارمی میزبان مسئولان می‌شوندستار صفری، سرپرست فرمانداری طارم در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به نقش اساسی مردم در فراهم کردن مقدمات وقوع انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و همراهی این انقلاب در شرایط سخت ۸ ساله دفاع مقدس و تحریم‌های تحمیلی، اظهار کرد: نقش مردم در تمامی صحنه‌های انقلاب محسوس و تأثیرگذار بوده است.
وی افزود: امروز که انقلاب اسلامی به برکت همراهی مردم به مرحله تکامل خود رسیده است، حضور و نقش مردم برای ادامه مسیر بیش از پیش احساس می‌شود و باید به عنوان خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ولی نعمتان که مردم هستند را بیش از پیش مورد تکریم و احترام قرار داده و در جهت حل مشکلات مردم تلاش مضاعف کنیم.
صفری با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی در کشور و شهرستان طارم به صورت عینی لمس می‌شود، تأکید کرد: انعکاس آثار و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی به نسل‌های جوان ضروری است و تمامی دستگاه‌ها موظف‌اند دستاوردهای چهل ساله انقلاب به صورت عینی را به اطلاع مردم به‌ویژه جوانان برسانند.
این مسئول با اشاره به حجم گسترده تبلیغات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط بدخواهان داخلی و خارجی و دشمنی‌های آمریکا، ادامه داد: تبیین دستاوردهای نظام را در ایجاد امید و امیدواری در جامعه بسیار موثر است.
سرپرست فرمانداری طارم بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی، تعامل با رسانه‌ها، نصب بنر و تبیین چهره به چهره عملکرد 40 ساله انقلاب در شهرستان تاکید کرد و گفت: بایستی از همه ظرفیت‌های موجود برای ایجاد آرامش و امیدواری به آینده در کشور استفاده کرد.
صفری انتقادات سازنده در جامعه را راهکاری برای خدما‌ت‌رسانی مطلوب به مردم عنوان کرد و افزود: از انتقاداتی که همراه با ارائه راهکار و پیشنهادات سازنده باشد همواره استقبال می‌شود ولی انتقادی که موجب دلسردی و ناامیدی مردم گردد بایستی پرهیز شود.
وی بر حضور مسئولین در بین مردم جهت پیگیری مشکلات و شنیدن مطالبات مردمی تاکید کرده و یادآور شد: مدیران باید به این امر مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند زیرا مدیر مردمی همواره در دل مردم جا دارد.
وی دیدار با خانواده شهدا را از دیگر برنامه‌های اجرایی شاخص شهرستان بیان کرد و افزود: در دهه فجر امسال با 60 خانواده معظم شهید دیدار خواهد شد که هدف از این دیدارها نیز تکریم خانواده شهدا و بررسی و پیگیری مشکلات خانواده‌های شهدا است.
انتهای پیام
captcha