تبیین دستاوردهای انقلاب مورد بی‌مهری قرار گرفته است
کد خبر: 3783478
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

تبیین دستاوردهای انقلاب مورد بی‌مهری قرار گرفته است

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه خرم‌دره با اشاره به سنگ‌اندازی‌های دشمنان در مسیر انقلاب گفت: در تبیین دستاوردهای انقلاب به مردم کوتاهی شده است.

تبیین دستاوردهای انقلاب مورد بی‌مهری قرار گرفته استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه خرم‌دره، ظهر امروز، دوم بهمن‌ماه در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان خرم‌دره با اشاره به سرعت معجزه‌آسای پیشرفت انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال اخیر، اظهار کرد: به برکت انقلاب و در سایه تلاش جوانان مومن و متعهد و قطار توسعه انقلاب با شتاب هر چه تمام‌تر در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند.
وی با بیان اینکه دشمنان همواره سعی در سنگ‌اندازی در مسیر حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی دارند، یادآور شد: از اول پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون دشمن ما حتی یک شب را آسوده نخفته و همواره برای فتنه‌انگیزی در کشورمان برنامه دارند که از نمونه‌های بارز آن می‌توان به جنگ تحمیلی، ترورهای اول انقلاب و فتنه ۹ دی اشاره کرد.
این مسئول با تأکید بر اینکه کشور با کمبودهایی نیز روبه‌رو است، اظهار کرد: مسئولان باید به بهترین نحو ممکن تلاش کنند تا این کمبودها مرتفع شود.
حجت‌الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه همه برنامه‌های ما باید در راستای امید دادن به مردم باشد، تاکید کرد: دشمن به طرق مختلف به ویژه از طریق رسانه‌ای در تلاش برای القای ناامیدی در کشور است.
این مسئول با اشاره به اینکه بیان دستاوردهای انقلاب موجب امیدبخشی به نسل جوان می‌شود، اظهار کرد: امید دادن به مردم یکی از تاکیدات جدی مقام معظم رهبری نیز است.
امام جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه دشمنان باید بدانند مردم و مسئولان ما ید واحد هستند، ادامه داد: اختلاف‌نظرها سبب نمی‌شود که مردم دست از اتحاد بکشند.
وی با اشاره به تقارن جشن‌های انقلاب با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، یادآور شد: باید تمام شئونات مربوط به این روزها در جشن‌های انقلاب رعایت شود زیرا ما هرچه داریم از مکتب اهل بیت(ع) است
انتهای پیام
captcha