130 مددجوی زنجانی صاحب‌خانه می‌شوند
کد خبر: 3787183
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
همزمان با دهه فجر؛

130 مددجوی زنجانی صاحب‌خانه می‌شوند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 130 واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد 662  میلیون تومان در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

130 مددجوی زنجانی صاحبِ خانه می‌شوندبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، امروز 14 بهمن‌ماه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه خدمات مسکن ارائه‌ شده به خانوارهای تحت حمایت این نهاد با رویکرد توانمندسازی جامعه هدف انجام می‌شود، گفت: خدمات کمیته امداد در بخش مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد به‌منظور اثربخش شدن سایر خدمات و بر اساس نیازسنجی انجام‌ شده به جامعه هدف ارائه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه خدمات مسکن کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت این نهاد در بخش‌های مختلف بر اساس اولویت‌ به آن‌ها ارائه می‌شود، افزود: خدمات مسکن کمیته امداد در قالب تعمیرات جزئی و کلی، اخذ انشعاب آب، برق، گاز و همچنین بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه می‌شود.
صفری در ادامه از بهره‌برداری 130واحد مسکن مددجویی در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی 75 واحد مسکن احداثی برای مددجویان روستایی و 55 واحد مسکن شهری با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد 662 میلیون تومان به افراد تحت حمایت کمیته امداد در استان واگذار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان همچنین از ایجاد هزار و 592 فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان خبر داد و گفت: برای ایجاد این تعداد شغل که با رویکرد طرح‌های نو و دانش بنیان انجام شده است، بیش از 25 میلیارد و 488 میلیون تومان از محل منابع داخلی این نهاد و بانک‌های استان پرداخت ‌شده است.
انتهای پیام
captcha