جشن نیکوکاری در مدارس و میعادگاه‌های نماز جمعه ابهر برگزار می‌شود
کد خبر: 3795181
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

جشن نیکوکاری در مدارس و میعادگاه‌های نماز جمعه ابهر برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با اشاره به اینکه فرهنگ نیکوکاری همواره در بین مردم رواج داشته، گفت: مراسم متمرکز جشن نیکوکاری ۱۵ اسفندماه در دبستان دخترانه سما ابهر برگزار می‌شود.

جشن نیکوکاری در مدارس و میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، محسن داودی ظهر امروز دوشنبه ۱۳ اسفندماه با اشاره به همکاری مطلوب و سازنده اداره آموزش و پرورش این شهرستان با کمیته امداد در برگزاری جشن نیکوکاری در سنوات گذشته ، اظهار کرد: امیدواریم امسال نیز این جشن با شکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شود .
وی افزود: خانواده بزرگ آموزش و پرورش تا کنون در جذب کمک‌های مردمی و زمینه‌سازی برای نهادینه کردن فرهنگ نیکوکاری در جامعه، همچنین شناسایی افراد محروم، کمیته امداد را یاری کرده است.
داودی با اشاره به نقش سازنده آموزش و پرورش در تربیت نسل‌های آینده کشور، بیان کرد: اجرای برنامه‌های نیکوکاری در مدارس در ترویج فرهنگ احسان و نوع دوستی نقش موثری ایفا می‌کند.
وی تصریح کرد: امسال مراسم متمرکز جشن نیکوکاری روز چهار شنبه 15 اسفند ماه در دبستان دخترانه سما در ابهر برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه » 15 اسفندماه سال جاری در مدارس، 16 اسفند پایگاه‌های کمیته امداد در سطح استان و17 اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.
در ادامه این جلسه نیز مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهربا تبریک هفته تربیت اسلامی، اظهار کرد: جشن نیکوکاری در راستای برآورده کردن نیازهای دانش‌آموزان بی بضاعت و نمود عینی آموزش فرهنگ ایثار و فداکاری، تقویت روح همکاری و کمک به همنوعان در مدارس است.
عباس عزیزخانی هدف از برگزاری این گونه جشن‌ها را تعمیق فرهنگ تعاون همکاری و مشارکت در بین دانش‌آموزان عنوان کرد و از آمادگی مدارس شهرستان، تشکل‌های دانش آموزی و فرهنگیان جهت اجرای جشن نیکوکاری خبر داد و بر همکاری مؤثر و فعال آموزش و پرورش برای جمع‌آوری کمک‌های معلمان، دانش آموزان و اولیای آنها در مدارس تاکید کرد.
انتهای پیام
captcha