بهترین پدر دنیا نیازمند دعای مردم برای وقوع یک معجزه است/ آخرین وضعیت استاد
کد خبر: 1441103
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
فرزند استاد مولایی:

بهترین پدر دنیا نیازمند دعای مردم برای وقوع یک معجزه است/ آخرین وضعیت استاد

گروه فعالیت‌های قرآنی: یکی از فرزندان استاد مولایی(پورفرزیب) با اشاره به اینکه استاد بهترین پدر دنیا برای فرزندان و حتی اطرافیانش بود، گفت: نیازمند دعای خیر مردم برای وقوع معجزه‌ای دیگر که بهبودی استاد باشد، هستیم.

سعید پورفرزیب، یکی از فرزندان استاد ابراهیم پورفرزیب، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به اینکه پس از مطلع شدن از وضعیت ایشان بلافاصله و در اولین فرصت خود را به ایران رسانده است، گفت: امروز و طی گفت‌وگویی که با پزشک متخصص داشته‌ام در جریان آخرین وضعیت استاد قرار گرفتیم.
وی افزود: بر اساس گفته‌های پزشکان عفونت خونی تا حدودی کنترل شده است اما چندین سکته مغزی داشته‌اند که البته خفیف بوده‌ که در این حالت مغز توان کنترل شش‌ها را ندارد و به همین دلیل هم تشنج در ایشان وجود دارد.
پورفرزیب تصریح کرد: تا کنون نظر قطعی از پزشکان صادر نشده است و تنها یک معجزه می‌تواند ایشان را نجات دهد.
وی در مورد خصوصیات اخلاقی پدرشان اظهار کرد: بدون شک ایشان بهترین پدر دنیا برای فرزندان خود بود‌ه‌اند و واقعیت همین است، ایشان نه تنها برای فرزندانش بهترین بود بلکه سعی داشت این بهترین بودن را برای همه اطرافیانش حفظ کند.
سعید پورفرزیب در مورد انعکاس رسانه‌ای وضعیت ایشان یادآور شد: به نظر من در حال حاضر موقعیت خوبی برای انعکاس تصویری وضعیت ایشان نیست و در نشان دادن تصاویر ایشان باید مراعات برخی موارد را کرد.
وی در مورد عیادت فعالان قرآنی از استاد مولایی(پورفرزیب)، تصریح کرد: البته من تازه وارد ایران شدم و تازه امروز صبح به بیمارستان آمده‌ام اما آخرین باری که وضعیت پدر نامناسب بود شاهد حضور و عیادت مسئولان قرآنی کشور بودیم.
سعید پورفرزیب در پایان تأکید کرد: تنها خواسته‌ام از همه قرآنیان این است که همچون گذشته برای استاد مولایی دعا کنند تا شاهد معجزه دیگری باشیم.
همچنین دکتر عباس شریفی‌نژاد، پزشک معالج استاد مولایی در مورد آخرین وضعیت ایشان به خبرنگار ایکنا گفت: امروز سه‌شنبه 28 مردادماه وضعیت عمومی استاد بهتر از روز گذشته است. حقیقت امر این است که ما سه روز قبل، از حیات ایشان قطع امید کرده بودیم.
وی افزود: استاد مولایی در حال حاضر در وضعیت کما هستند که این کما از نوع «لایت» است. امیدواریم با دعای خیر مردم بهبودی این استاد میسر شود.
استاد ابراهیم پورفرزیب(مولایی) روز 17 مردادماه به دلیل تشنج به بیمارستان مهر تهران منتقل و در بخش مراقبت‌ها ویژه این بیمارستان تحت درمان قرار گرفت.
استاد مولایی دارای دو فرزند پسر و یک فرزند دختر است که همه آنها در خارج از کشور زندگی می‌کنند.

captcha