فرصت‌ها می‌گذرند، استاد بیمار است/ رفتار بی‌مهر کارکنان بیمارستان مهر
کد خبر: 1441526
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴

فرصت‌ها می‌گذرند، استاد بیمار است/ رفتار بی‌مهر کارکنان بیمارستان مهر

گروه فعالیت‌های قرآنی: در حالی که استادالاساتید قرآن از ۱۷ مردادماه در بیمارستان مهر بستری است اما در این روزها شاهد حضور کمرنگ قرآنیان و بی‌مهری پرسنل بیمارستان نسبت به خبرنگاران و عکاسانی هستیم که به دلیل نگرانی از وضعیت استاد مولایی هر روز در بیمارستان حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) استاد ابراهیم پورفرزیب(استاد مولایی) از 17 مردادماه به دلیل عفونت شدید در بدن، وجود آثاری از منژیت، کم‌خونی و عفونت در مغز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مهر بستری است و طی 13 روز گذشته از سطح هوشیاری بسیار پایینی برخوردار است.
به گفته پزشکان استاد مولایی، طی روزهای گذشته عفونت خونی استاد تا حدودی کنترل شده است اما در مغز مشکلات عفونی زیادی وجود دارد که نمی‌توان اظهار نظر قطعی درباره وضعیت استاد داشت.
سعید پورفرزیب، فرزند استاد مولایی درباره آخرین وضعیت ایشان می‌گوید: به نظرم وضعیت عمومی پدرم، امروز نسبت به روز گذشته بهتر بوده است که البته پزشکان پدر نیز معتقد به همین مسئله هستند.


وی ادامه می‌دهد: تنها خواسته‌ام از همه قرآنیان این است که همچون گذشته برای استاد مولایی دعا کنند تا پدرم سلامتی خود را به دست آورد.
پورفرزیب در ادامه عنوان کرد: استاد مولایی به قدری به جامعه قرآنی و شاگردانش علاقه‌مند بود که اگر گاهی با اصرار ما به آمریکا می‌آمد در عرض 10 روز تا دو هفته قصد برگشت به ایران می‌کرد و می‌گفت؛ نمی‌توانم جلسات قرآن و شاگردانم را به حال خودشان رها کنم و باید در جلسات قرآنی‌ام حضور داشته باشم.
در حالی که استاد مولایی از 17 مردادماه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مهر بستری است، اعضای جامعه قرآنی، مدیران و فعالان قرآنی کشورمان که اکثر آنها از شاگردان استاد بوده‌اند و حداقل یک جلسه قرآن در محضر استاد حضور داشته‌اند هنوز سری به استاد نزده‌اند و امروز، 29 مردادماه شاهد حضور هیچیک از اعضای جامعه قرآنی بر بالین استادالاساتید قرآن کشورمان نبودیم.


شایسته نیست؛ شایسته نیست تنها گذاشتن معلم، آن هم معلم قرآن؛ اما نکته دیگری که باید در این گزارش بیان شود برخورد پرسنل بیمارستان تخصصی مهر با خبرنگاران، عکاسان و گزارشگرانی است که به دلیل نگرانی از وضعیت استاد مولایی در این بیمارستان خصوصی حاضر می‌شوند تا از آخرین وضعیت استاد مطلع شوند و در نهایت با وجودی که معرفی‌نامه از رسانه مربوطه نیز به همراه دارند با بی‌مهری پرسنل بیمارستان روبه‌رو می‌شوند.
 

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه نظری
|
-
|
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۷
0
0
سلام با تشکر از شما برای استاد عزیز از درگاه خداوند آرزوی شفای کامل میکنم
فاطمه
|
-
|
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ - ۱۵:۱۷
0
0
انشا به برکت وجود دو مولود مبارک ماه ذی القعده و همچنین شهادت رئیس مکتب تشیع همه مریضان شفا پیدا کنند و این استاد عزیز نیز زودتر بهبودی کامل خویش را به دست اورند.
مجتبی
|
-
|
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ - ۱۸:۴۴
0
0
سلام از اطلاع رسانی شما بی اندازه ممنونم.آرزوی بهبودی کامل استادوشفای عاجل ایشان را خواهانم.عدم حضور قاریان عزیز را هم محیط عفونی بخش i.c.uورعایت حال استاد میدانم .انشااله استاد را از دعای خیر فراموش نمیکنند.
captcha