وضعیت هوشیاری استاد مولایی بهتر از روزهای گذشته/ دعای مردم عامل بهبودی
کد خبر: 1441783
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳

وضعیت هوشیاری استاد مولایی بهتر از روزهای گذشته/ دعای مردم عامل بهبودی

گروه فعالیت‌های قرآنی: وضعیت هوشیاری استاد ابراهیم پورفرزیب(استاد مولایی) که هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مهر بستری است نسبت به روزهای گذشته بهتر شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، امروز، 31 مردادماه پانزدهمین روز بستری استاد ابراهیم پورفرزیب(استاد مولایی) در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مهر است؛ در حالی که وضعیت جسمانی استاد مولایی طی 15 روز گذشته در وضعیت خوبی نبوده و روزهای سختی را پشت سر گذاشته است اما به گفته پزشکان، وضعیت استادالاساتید قرآن کشورمان امروز نسبت به روزهای گذشته در وضعیت بهتری بوده است.
روز گذشته نیز به دلیل بازگشت تنفس استاد مولایی به حالت طبیعی دستگاه تنفس مصنوعی از ایشان جدا شده بود اما با این وجود، هنوز مشکلات مربوط به عفونت‌ها و ضایعات مغزی در شرایط روزهای ابتدایی بستری شدن استاد قرار دارد در حالی که به گفته اطرافیان، استاد از وضعیت هوشیاری بالاتری نسبت به روزهای گذشته برخوردار است.
سعید پورفرزیب، فرزند استاد ابراهیم پورفرزیب درباره شرایط امروز استاد گفت: امروز که بر بالین پدر بودم احساس کردم ایشان نسبت به روزهای گذشته از سطح هوشیاری بهتری برخوردار است تا جایی که وقتی خودم را معرفی کردم و گفتم که اگر مرا می‌شناسی پلک بزن پدر، پلک‌های خود را به هم زد و زمانی که نام برادر دیگرم را بر بالین پدر آوردم اشک بر چشمان پدرم جاری شد.

فرزند استاد پورفرزیب با بیان اینکه چهار روز است به ایران آمده‌ام، ادامه داد: از روز اول که بر بالین پدر حاضر شدم از پزشک پدر خواستم اجازه دهد که طب سوزنی برای پدرم انجام دهم که با موافقت پزشک، از همان روز هر روز یک بار طب سوزنی برای پدرم انجام دادم و با امروز چهار روز است که طب سوزنی برای پدرم انجام می‌دهم. به دلیل همین طب سوزنی است که احساس میکنم وضعیت پدر نسبت به روزهای گذشته بهتر است.
وی در ادامه گفت: به نظرم مهم‌ترین عاملی که موجب بهبود وضعیت پدر نسبت به روزهای گذشته بوده است دعای خیر مردم و جامعه قرآنی است که امیدوارم با این دعاهای خیر مردم و قرآنیان، بهبودی کامل برای پدر حاصل شود.
بالین استاد مولایی، امروز در مقایسه با روزهای گذشته شلوغ‌تر بود و علاوه بر آشنایان و خویشاوندان استاد که طی روزهای گذشته نیز بر بالین استاد حاضر می‌شدند، محمد بنیادی، خادم قرآن کریم و از شاگردان استاد مولایی و محسن مظاهری از دوستان چندین دهه استاد که از همان سال‌های ابتدایی فعالیت‌ مسئولیت برپایی جلسات استاد مولایی را برعهده داشته‌اند نیز حضور داشتند.

captcha