همایش نماز دزفول؛ محملی برای تقدیر از واقفان مسجد
کد خبر: 2613675
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱

همایش نماز دزفول؛ محملی برای تقدیر از واقفان مسجد

گروه اجتماعی: همایش شهرستانی نماز زیرمجموعه بیست و سومین اجلاس سراسری نماز با هدف تقدیر از واقفان نماز دزفول برگزار می‌شود.

عبدالکریم بیدخ، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: همایش نماز دزفول 27 آذر برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با حضور گروه‌های مؤثر فرهنگی و اجتماعی، مدیران و مسئولان، خانواده‌های ایثارگران، فعالان عرصه نماز و مساجد، روحانیان، فرهنگیان، اساتید، دانشجویان و ورزشکاران شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.

بیدخ گفت: در این همایش از کانون‌های فرنگی - هنری برتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، واقفان و خیران مسجدساز و هیئت‌های برتر شهرستان دزفول تقدیر می‌شود.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دزفول بیان کرد: در حاشیه این همایش کرسی آزاداندیشی، تریبون آزاد و پیاده‌روی دسته‌جمعی با محوریت نماز برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، بیست و سومین اجلاس سراسری نماز 10 و 11 دی به میزبانی اهواز برگزار می‌شود و پبرو این امر شهرستان‌های استان خوزستان موظف شده‌اند با توجه به برخورداری از ظرفیت‌های لازم این همایش را به صورت شهرستانی برگزار کنند.

مطالب مرتبط
captcha