نشست هماهنگی بیست‌وسومین اجلاس سراسری نماز در اهواز برگزار شد
کد خبر: 1462973
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

نشست هماهنگی بیست‌وسومین اجلاس سراسری نماز در اهواز برگزار شد

گروه اجتماعی: نشست هماهنگی بیست‌وسومین اجلاس سراسری نماز به میزبانی اهواز روز گذشته ۲۹ مهر در استانداری خوزستان برگزار شد.

سیدموسی بلادیان، دبیرستاد اقامه نماز خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان با اشاره به این موضوع اظهار کرد: در این نشست بر موضوع مکان‌یابی برگزاری اجلاس بحث و گفت‌وگو شد و مجتمع فجر و تالار امام رضا(ع) شهرک نفت بدین منظور در نظر گرفته شده‌اند که در نهایت یکی از این اماکن میزبان برگزاری اجلاس خواهند بود.

وی بیان کرد: 10 و 11 دی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز به میزبانی شهرستان اهواز برگزار خواهد شد که پژوهشگران سراسر کشور با مقالات علمی خود در این اجلاس حضور می‌یابند.

بلادیان افزود: پذیرش مقلات علمی این اجلاس به عهده سازمان تبلیغات اسلامی است.

یادآور می‌شود، در پی انتشار فراخوان مقاله‌نویسی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز در شهریور، فرهیختگان و پژوهشگران می‌توانند جهت ارسال مقاله از طریق بخش ارسال مقالات پایگاه اطلاع رسانی اجلاس نماز به نشانی www.ejlasnamaz.ir اقدام کنند. آخرین زمان ارسال مقالات 30 آبان تعیین شده است.

محورها و موضوعات تدوین مقاله در بیست و سومین اجلاس سراسری نماز شامل مفهوم شناسی تعالی فرهنگی در پرتو نماز، مبانی و اصول تعالی فرهنگی در پرتو نماز، سیاست‌ها و راهکارهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز، شاخص‌ها و نمادهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز، آثار و دستاوردهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز و موانع و آسیب‌شناسی تعالی فرهنگی در پرتو نماز است.

مطالب مرتبط
captcha