تقدیر از ۲ هزار و ۵۰۰ فعال عرصه نماز در همایش‌های شهرستانی خوزستان
کد خبر: 2642529
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱

تقدیر از ۲ هزار و ۵۰۰ فعال عرصه نماز در همایش‌های شهرستانی خوزستان

گروه اجتماعی: قائم مقام رئیس ستاد استانی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز از تجلیل ۲۵۰۰ فعال عرصه نماز در همایش‌های شهرستانی استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، علی عماد، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان و قائم مقام رئیس ستاد استانی بیست وسومین اجلاس سراسری نماز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی بیست و سومین دوره این اجلاس «عطر حضور» که امروز، 7 دی در موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری اجلاس سراسری نماز عنایتی از سوی پروردگار است تا از این طریق مبلغان به ترویج فرهنگ نماز در خوزستان بپردازند، گفت: در این نمایشگاه از سایر نقاط کشور نیز حضور به عمل رسانده‌اند.

وی ضمن اشاره به اینکه اقدامات مطلوب و مؤثری توسط روحانیان مرکز تحقیقاتی نماز در این نمایشگاه انجام شده است، افزود: مشاوره‌های دینی به کودکان، نوجوانان و جوانان از جمله این اقدامات است.

عماد با اشاره به دیدار اعضای ستاد و کمیته‌های استانی اجلاس سراسری نماز با نماینده ولی‌ فقیه در خوزستان، گفت: در این دیدار به روند اجرای اجلاس نماز پرداخته شد.

دبیر اجرایی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز ادامه داد: از جمله نکات قابل توجه این اجلاس استقبال گسترده از بخش مقالات اجلاس نماز و هماهنگی ستاد اقامه نماز استان با ستاد اقامه نماز کشور است.

وی ضمن اشاره به اینکه برای اولین بار موفق به برگزاری 27 همایش نماز در راستای اجلاس سراسری نماز در شهرستان‌های استان خوزستان شده‌ایم، افزود: در این همایش‌های شهرستانی از دوهزار و پانصد فعال عرصه نماز تقدیر شد.

حجت‌الاسلام حسن آخوند‌پور، مسئول کارگروه محتوایی نمایشگاه «عطر حضور» با بیان اینکه نمایشگاه امسال بسیار متفاوت از سال‌های گذشته است، عنوان کرد: طراحی، محتوی و نوع خدمات ارائه شده، همچنین هنرهای نمایشی با رویکرد نماز از جمله مدل‌سازی حرم حضرت معصومه(س) از جمله نکات قابل توجه این نمایشگاه است.

در پایان سید‌موسی بلادیان، رئیس ستاد اقامه نماز استان خوزستان بیان کرد: امام حسین(ع) شهید راه نماز است و افراد حاضر در این اجلاسیه مسئولیتی بیش از دیگر افراد به‌عهده دارند و باید در امر نماز کوشاتر باشند.

وی افزود: این اجلاس میزبان بیش از 500 مهمان از خارج از استان خواهد بود. حضور این مهمانان و بهره‌گیری از این اجلاس مستلزم عملکرد خوب استان است.

مطالب مرتبط
captcha