نتیجه حمله به یمن پاک‌سازی حرمین شریفین از آل سعود خواهد بود
کد خبر: 3206869
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
افتخاری در جمع فعالان قرآنی:

نتیجه حمله به یمن پاک‌سازی حرمین شریفین از آل سعود خواهد بود

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس امروز در تجمع اعتراضی فعالان قرآنی گفت: این هجمه را به فال نیک می‌گیرم تا شاید حرمین شریفین از حیث آل سعود که تنها پرچمدار اسلام آمریکایی هستند، پاکسازی شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، تجمع اعتراض‌آمیز جامعه قرآنی کشورمان عصر امروز شنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور جمع کثیری از فعالان قرآنی در میدان فلسطین تهران برگزار شد، در بخشی از این مراسم لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به بیان سخنانی پرداخت.
وی در سخنان نسبتاً کوتاه خود گفت: به عنوان عضوی از خانواده ایثارگران به همه خانواده‌های شهدای یمن می‌گویم خوش به سعادت عزیزانی که با همت خود توانستند کمر استکبار را خم و پیوند نامبارک قدرت، ثروت و استکبار را برهم بزنند.
افتخاری در ادامه گفت: مردم مظلوم یمن از امکانات رفاهی برخوردار نیستند اما از نظر یارانی که دارند به قدری قوی هستند که توانستند مصداق آیات قرآن کریم باشند.
رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی با اشاره به میدانی که این تجمع در آن صورت گرفته است، تصریح کرد: مردم فلسطین مظلوم هستند اما مردم یمن به مراتب از آنها مظلوم ترند چرا که آنها توسط دشمن آشکار اسلام مورد ظلم واقع شده‌اند، اما مردم یمن از سوی کسانی مورد تعرض قرار گرفته‌اند که ادعای خادمی حرمین شریفین را دارند.
وی اظهار کرد: کسانی که قرآن را چاپ می‌کنند و شبکه‌های آنها مدام قرآن را پخش می‌کند، اما نه تنها به رسم قرآن که به رسم پیشینیان خود نیز که حرمت ماه حرام را نگه می‌داشتند نیز عمل نکردند. اینان نه حرمت کشتگان خود را نگه داشتند و نه حرمت قرآن کریم را در ماه حرام نگه داشتند.
افتخاری در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری در مورد تحولات اخیر اشاره و بیان کرد: مردم یمن نشان دادند که عربستان از این جریان طرفی نخواهد بست و چه زود این در عمل ثابت شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: از اعضای جامعه قرآنی که این تجمع را برگزار کردند کمال تشکر را داریم؛ جامعه قرآنی ضمن دفاع از مظلوم نه تنها این حملات آل سعود را محکوم که اقدام قاری کویتی را در حمایت از جنایات آل سعود محکوم می‌کند.
وی عنوان کرد: این هجمه را به فال نیک می‌گیرم تا شاید حرمین شریفین از حیث آل سعود که تنها پرچمدار اسلام آمریکایی هستند پاکسازی شود، هرچند که جز با ریخته شدن خون پاک این عزیزان میسر نشود.
افتخاری در پایان ضمن اشاره به سازمان‌هایی همچون سازمان کنفرانس اسلامی و سازمان ملل و نیز پارلمان‌های کشورهای اسلامی، گفت: امیدواریم کشورهای اسلامی و سازمان کنفرانس اسلامی درخصوص جنایات رژیم آل سعود در یمن اقدامات لازم را انجام بدهند. همچنین ضروری است همه صاحب‌نظران و اهالی قرآن دست به دست هم از هیچ اقدامی در دفاع از مردم یمن فروگذار نکنند و بدانند که پیروزی نزدیک است.

captcha