عرضه بیش از 50 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در نمایشگاه مسکو
کد خبر: 3353720
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

عرضه بیش از 50 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در نمایشگاه مسکو

شعب خارجی: بیش از 50 عنوان کتاب در حوزه‌ دفاع مقدس در غرفه‌ ایران بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی انتشارات عماد فردا، نشر عماد فردا  با ۱۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو ۲۰۱۵ حضور خواهد یافت.

رویکرد حضور فعال ناشران دفاع مقدس در نمایشگاه‌های برون مرزی و باور به ظرفیت‌های عمیق و مؤثر ادبیات دفاع مقدس در این حوزه، سبب شده است تا نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب مورد توجه بیش از پیش قرار بگیرند، به طوری که امسال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو بیش از 50 عنوان کتاب در حوزه‌ دفاع مقدس در غرفه‌ ایران عرضه خواهد شد.
طبق این گزارش، کتاب‌های غرش رعد، دکتر بدو!، سمندر، فانوس کمین، شب‌های قدر کربلای 5، حماسه تپه برهانی، شکار کرکس‌ها، زود پرستو شو بیا، بازی عوض شده و حاجی بخشی به عنوان برگزیده کتب دفاع مقدس نشر عماد فردا در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.
انتشارات عماد به همراه سایر ناشران و نویسندگان، تحت عنوان مجمع ناشران دفاع مقدس، با عرضه کتاب‌هایی به زبان فارسی، انگلیسی، عربی و فرانسه و کتبی که مقام معظم رهبری تقریظ نوشته‌اند، در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
ارائه خلاصه‌ای از کتاب‌ها به زبان انگلیسی و اهدای هدایای یادبود به بازدیدکنندگان ویژه، از دیگر برنامه‌های مجمع ناشران دفاع مقدس در غرفه‌ ایران خواهد بود.
یادآور می‌شود، بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو از 11 تا 15 شهریور در شهر مسکو برگزار می‌شود، جمهوری اسلامی ایران مهمان ویژه‌ این دوره از نمایشگاه خواهد بود.
 

captcha