تمهیدات شبکه قرآن سیما برای پوشش مسابقات مالزی
کد خبر: 3494744
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
حجت‌الاسلام موسوی اعلام کرد:

تمهیدات شبکه قرآن سیما برای پوشش مسابقات مالزی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر شبکه قرآن سیما به بیان تمهیدات این شبکه برای پوشش رسانه‌ای پنجاه و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قران مالزی پرداخت.

تمهیدات شبکه قرآنی برای مسابقات مالزی
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد موسوی، مدیر شبکه قرآن سیما، در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به مالزی، در مورد این مسابقات، گفت: مسابقات در مالزی از لحاظ نظم و انضباط و برنامه‌ریزی قوی و مطلوب است و شاید لازم باشد ما به این نظم و برنامه‌ریزی توجه بیشتری داشته باشیم و مسابقات ایران را از لحاظ نظم و ساماندهی به شرایط بهتری برسانیم.
وی افزود: البته این مسابقات امسال از لحاظ سطح و حضور مسئولان مناسب نبود و شاهد حضور چندانی از سوی مسئولان مالزی در مراسم افتتاحیه و روز اول این مسابقات نبودیم.
موسوی در ادامه در پاسخ سوالی در زمینه نحوه اجرا و کیفیت تلاوت‌ها در این مسابقات، تصریح کرد: از جهت مباحث قرائت و حفظ و سطح کیفی کار اطلاع چندانی از مسابقات مالزی ندارم و نمی‌توانم نظر مناسبی بر روی آن بدهم، اما در حال حاضر وضع مسابقات و شرکت کنندگان در حد متوسطی است. باید ببینیم شرایط نماینده ایران به چه صورتی پیش خواهد رفت بعد از آن خواهیم توانست در مورد نماینده ایران نیز قضاوت داشت.
مدیر شبکه قرآن سیما همچنین در مورد تمهیدات این شبکه برای پوشش مسابقات مالزی،‌ اظهار کرد: برای پوشش مناسب مسابقات مالزی، گروهی از شبکه قرآن در مالزی حضور یافته‌اند و گزارش‌های مختلف و متنوعی را تولید و ارسال می‌کنند که این کار در طول روز سه تا چهار بار ادامه دارد.
وی اذعان کرد: علاوه بر اینکه در میان برنامه‌های شبکه قرآن سیما در طول روز این گزارش‌ها استفاده می‌شود، برنامه ای هم از ساعت 18 تا 19 بعدازظهر به وقت ایران برنامه‌ریزی شده و گزارش‌هایی که ارسال می‌شود در خلال آن برنامه مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضمن اینکه برخی از تلاوت‌ها که همزمان با آن برنامه است به طور زنده استفاده  شده و محتوای تلاوت‌هایی که به صورت زنده دریافت می‌شود توسط کارشناسان تحلیل می‌شود.
captcha