پایان رقابت قاریان در روز نخست مسابقات مالزی
کد خبر: 3494716
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱

پایان رقابت قاریان در روز نخست مسابقات مالزی

گروه بین‌الملل: بخش قرائت روز نخست مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی لحظاتی پیش، بعد از تلاوت 10 نفر از نمایندگان کشورهای مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به مالزی، در بخش قرائت روز نخست پنجاه و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی، «ابراهیم شفاء بن موسی سلیم» از مالدیو آیاتی از سوره «ابراهیم»، خانم «سلمی بونعمان» از مراکش آیاتی از سوره «رعد»، «کلزار احمد» از پاکستان آیاتی از سوره اسراء، و خانم «آسیة‌ بنت اسماعیل» از کامبوج آیاتی از سوره طه را تلاوت کردند.

در ادامه این بخش از رقابت‌ها همچنین، «معاذ الدویک»، از مراکش آیاتی از سوره انعام، خانم «الآنسة‌ مستی لستلوهر» از اندونزی آیاتی از سوره «سبأ»، «محمد مزمل حسین»، از کانادا آیاتی از سوره روم، محمد سغیر از ترکیه آیاتی از سوره «مؤمنون» و خانم «الآنسة زیمة‌ بنت موسی» از ویتنام آیاتی از سوره نحل و «عامر خان» از هنگ کنگ‌ آیاتی از سوره «نور» را قرائت کردند.

پنجاه‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن مالزی روز گذشته، 13 اردیبهشت ماه، ساعت ۲۰ به وقت محلی(۱۶:۳۰ به وقت تهران) با حضور جمیل خیر بهارم، وزیر امور دینی مالزی، سفرا و دیپلمات‌های کشورهای مختلف افتتاح شد.
مسابقات بين‌المللی قرآن مالزی تا شنبه آينده، ۱۸ اردیبهشت صبح‌ها در بخش حفظ و عصر‌ها در بخش قرائت ادامه خواهد داشت.
مطالب مرتبط
captcha