علی‌اکبری؛ تنها روشندل مسابقات قرآن ترکیه/ حافظ ایرانی امروز اجرا می‌کند
کد خبر: 3506103
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

علی‌اکبری؛ تنها روشندل مسابقات قرآن ترکیه/ حافظ ایرانی امروز اجرا می‌کند

گروه بین‌الملل: «سعید علی‌اکبری کلیشمی»، حافظ روشندل کشورمان در چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه ظهر امروز با حضور در سکوی مسابقات به سؤالات داوران پاسخ می‌دهد.

علی‌اکبری؛ تنها روشندل مسابقات قرآن ترکیه/ حافظ ایرانی امروز اجرا می‌کند
مهدی غلام‌نژاد، نماینده ایران در رشته قرائت چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن ترکیه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: سعید علی‌اکبری کلیشمی، نماینده ایران در رشته حفظ مسابقات ظهر امروز، 23 خردادماه، ساعت 11 به وقت محلی(حدود 12 به وقت ایران) در بخش حفظ اجرای خود را در معرض قضاوت کمیته داوری قرار خواهد داد.
وی افزود: علی‌اکبری تنها روشندل حاضر در مسابقات است که اجرای وی با حافظان عادی(بینا) سنجیده می‌شود.
غلام‌نژاد تصریح کرد: علاوه بر این حافظ روشندل، با 7 نفر دیگر از شرکت‌کنندگان رشته حفظ امروز در نوبت صبح به سؤالات کمیته داوران پاسخ خواهند داد.
این قاری برجسته کشورمان در پایان یادآور شد: نمایندگان کشورهای شرکت‌کننده برای رقابت در بخش قرائت دومین روز رقابت‌ها(بعد از ظهر امروز) نیز مشخص شده‌اند که قرعه و ساعت اجرای تلاوت به خود آنان اعلام شده است.
چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه از 21 خردادماه، در مسجد «فاتح» استانبول آغاز شده است و تا پنج‌شنبه، ۲۷ خردادماه، ادامه دارد.  
مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر این مسابقات و اهدای جوایز به برترین‌ها روز جمعه، ۲۸ خرداد برگزار خواهد شد.
مطالب مرتبط
captcha