تلاوت قاری ایرانی در ضیافت افطار مسجد استانبول
کد خبر: 3506994
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

تلاوت قاری ایرانی در ضیافت افطار مسجد استانبول

گروه بین‌الملل: مهدی غلام‌نژاد، نماینده ایران در رشته قرائت چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه رقابت‌ها به دعت مسئولان، در ضیافت افطار دارالقرآن مسجد فاتح استانبول آیاتی از کلا‌م‌الله مجید تلاوت کرد.

تلاوت قاری ایرانی در ضیافت افطار  مسجد استانبول
مهدی غلام‌نژاد، نماینده ایران در چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن ترکیه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) این خبر را اعلام کرد.
وی گفت: شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها هر روز در ضیافت افطاری که مسئولان برگزاری رقابت‌ها برای آنان در نظر گرفته‌اند، حضور می‌یابند و من نیز شامگاه یکشنبه، 23 خردادماه، در ضیافت افطار دارالقرآن مسجد فاتح استانبول حضور یافته و آیاتی از قرآن تلاوت کردم.
غلام‌نژاد افزود: در این محفل آیات 285 و 286 سوره بقره را تلاوت کردم و شخصیت‌های مذهبی ترکیه و داوران حاضر در رقابت‌ها در آن حضور یافتند.
این قاری برجسته کشورمان بیان کرد: شب گذشته، 24 خردادماه، نیز از من خواستند در ضیافت افطار استانبول تلاوت کنم که با توجه به نزدیک‌شدن به زمان اذان این کار صورت نگرفت.  
چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه از ۲۱ خردادماه، در مسجد فاتح استانبول آغاز شده است و تا ۲۷ خرداد ادامه دارد. مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر جمعه، ۲۸ خرداد، برگزار می‌شود.
مطالب مرتبط
captcha