حضور در اردوهای جهادی با زبان روزه به عشق سازندگی کشور
کد خبر: 3511917
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
طیبی از خاطرات خود گفت:

حضور در اردوهای جهادی با زبان روزه به عشق سازندگی کشور

گروه جامعه: رئیس جهاد دانشگاهی عمده فعالیت گروه جهادی اعزامی به کرمانشاه در سال 59 را برق‌رسانی عنوان کرد و گفت: این کار باید طی روز و زير آفتاب انجام می‌شد، ولی عشق به امام و انقلاب و عشق به سازندگی كشور باعث شده بود تا با زبان روزه تمام توان خود را به کار بگیریم.

حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به بیان خاطره‌ای از ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: بهترين خاطره من از ماه مبارك به سال ٥٩ مربوط می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال 59 از طرف دفتر جهاد سازندگی صنايع كه در دانشگاه علم و صنعت تشكيل داده بودند برای راه‌اندازی گروه برق رسانی روستايی به كرمانشاه اعزام شده بود، گفت: در آن سال نيز ماه رمضان با فصل تابستان مصادف شده بود.

طیبی عمده فعالیت این گروه جهادی در کرمانشاه را برق‌رسانی عنوان کرد و گفت: این کار باید طی روز و زير آفتاب انجام می‌شد، ولی عشق به امام و انقلاب و عشق به سازندگی كشور باعث شده بود تا با زبان روزه تمام توان خود را به کار بگیریم و با تمام انرژی كار کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی به لحظات ناب افطار در اردوهای جهادی اشاره و عنوان کرد: در مقر جهادسازندگی همه نیروهای جهادی به دور یکدیگر در فضای روحانی خاصی جمع می‌شدند و افطار می‌کردند.

وی ادامه داد: افطاری ساده ما همراه با شربت‌های آبلیمویی بود كه در منبع‌های بزرگ درست می‌شد، ولی لذتی در نوشیدن آن بود که طی گذشت ایام هنوز برای من جذاب و فراموش نشدنی است.

طیبی خروجی تلاش و موفقيت‌های بعدی را تشکیل جهاد دانشگاهی در مرداد‌ماه همان سال برشمرد و گفت: از مردادماه سال 59 به بعد همه ما در جهاد سازندگی علم و صنعت تحت نام مقدس جهاد دانشگاهی به خدمت خود ادامه داديم.

captcha