تجلیل از سال‌ها تلاش معلمی دلسوز و همراه+ عکس
کد خبر: 3596335
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷

تجلیل از سال‌ها تلاش معلمی دلسوز و همراه+ عکس

گروه جلسات و محافل: مراسم تجلیل از حاج ولی‌الله پوراحمدی، معلم قرآن و جانباز دفاع مقدس به مناسبت هفته معلم، توسط تعدادی از قرآن‌آموزان و شاگردان وی به پاس سال‌ها تلاش و دلسوزی این پیشکسوت قرآنی برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم تجلیل از حاج ولی‌الله پوراحمدی، پیشکسوت قرآنی و جانباز دفاع مقدس به مناسبت هفته معلم، توسط تعدادی از قرآن‌آموزان و شاگردان وی به پاس سال‌ها تلاش و دلسوزی این پیشکسوت قرآنی، روز گذشته از ساعت‌ 15:30 تا 16 در مجموعه فرهنگی ـ ورزشی دارالشهدای منطقه 17 برگزار شد.
مراسمی با شکوه برای معلمی همراه و دلسوز+عکس
در ابتدای این مراسم که با حضور خانواده‌های قرآن‌آموزان برگزار شد، حاج ولی‌الله پوراحمدی، دقایقی ضمن تشکر از شاگردان خود و خانواده‌های آنها به سخنرانی پرداخت و گفت: چیزی که باعث غرور و خوشحالی من می‌شود اینست که شما در تحصیل موفق باشید و هر کدام در مدارس خود، از شاگرد اول‌ها باشید که این امر بسیار مرا خوشحال می‌کند.
مراسمی با شکوه برای معلمی همراه و دلسوز+عکس
این پیشکسوت قرآنی ادامه داد: کسانی که می‎‌خواهند در سیر حرکتی و جمع قرآنی ما باشند، باید 4 مورد را رعایت کنند: 1- حضور مستمر در جلسه قرآن هفتگی در امامزاده حسن(ع) 2- حضور در هیئت ماهیانه 3- حضور در فوتسال هفتگی 4- معدل بالا در دوران تحصیل.
سپس کیک روز معلم توسط حاج ولی الله پوراحمدی بریده شد و شاگردان وی، هدیه‌های خود را به این پیشکسوت قرآنی تقدیم کردند. 
captcha