جزئیات بخش حوزوی نمایشگاه بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3601649
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

جزئیات بخش حوزوی نمایشگاه بین‌المللی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: بخش حوزوی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، میزبان ٥ برنامه رونمایی از کتاب، نرم‌افزار و سایت در این نمایشگاه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، بخش حوزوی نمایشگاه قرآن با هدف آگاهی ‌بخشیدن به فرهیختگان، نخبگان، مراکز و عموم قرآن‌‌‌دوستان از استعدادها و توانایی‌های بالقوه حوزویان و همچنین اهتمام به حرکت‌های سازمان‌یافته و طرح‌های نو و به‌روز و فراهم‌آوری زمینه تقویت ارتباط مراکز حوزوی با سطوح مختلف مردم و جامعه خصوصاً فرهیختگان، برنامه‌هایی را در مدت برپایی نمایشگاه قرآن درنظر گرفته است.
در این بخش در فضایی بالغ بر ٧٥٠ متر مربع، حدود ٣٠ موسسه، مرکز و نهاد حوزوی مشارکت فعال خواهند داشت و هر کدام از مراکز بر حسب سیاست‌ها و خط مشی‌های اتخاذ شده برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده‌اند.
از مهم‌ترین برنامه‌ها می‌توان به ارائه آثار برتر در قالب‌های مکتوب، نرم‌افزاری و اپلیکیشن موبایل، ٥ برنامه رونمایی از کتاب، نرم‌افزار و سایت و میزگردهای تخصصی و پژوهشی در هر روز اشاره کرد. 
در این میزگردها آخرین مسائل روز قرآنی با حضور اساتید و کارشناسان صاحب‌نام و چهره‌های نام‌آشنای ملی و بین‌المللی بررسی و آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی ارائه می‌شود.
همچنین در بخش دیگری از برنامه‌های کمیته حوزوی نمایشگاه قرآن، آثار روحانیون هنرمند در قالب‌های مختلف هنری عرضه و مسابقاتی فراگیر هم در خلال برنامه‌ها پیش‌بینی شده است.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی»  ٧ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.
مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۰
0
0
برگزاری این بخش اقدام خوبی است و برای رفع ایرادات و شبهات علاقمندان خیلی موثر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۹:۲۲
0
0
برپایی این بخش برای رفع اشکالات دینی و مذهبی خیلی مفید خواهد بود
captcha