حضور ایران در نمایشگاه خیریه صلیب سرخ تایلند+عکس
کد خبر: 3695218
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

حضور ایران در نمایشگاه خیریه صلیب سرخ تایلند+عکس

گروه بین‌الملل ــ نمایشگاه بین‌المللی و دیپلماتیک صلیب سرخ با مشاركت رایزنی فرهنگی ایران در تایلند در بانكوک برگزار شد.

ایران در نمایشگاه خیریه صلیب سرخ تایلند +عکسبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ در راستای معرفی فرهنگ و هنر ایران اسلامی و عرضه محصولات و صنایع دستی هنری و فرهنگی کشورمان، رایزنی فرهنگی ایران در تایلند در نمایشگاه بین‌المللی و دیپلماتیک صلیب سرخ که با حضور سفارتخانه‌های مقیم بانکوک در محل نمایشگاه‌های سیام پاراگون پایتخت برگزار شد، شرکت كرد.

این نمایشگاه همه‌ساله در اواخر ماه فوریه(مصادف با اوایل اسفندماه) با پشتیبانی و مدیریت صلیب سرخ تایلند و با همکاری همسران سفرای خارجی مقیم تایلند برگزار و عواید حاصل از آن صرف امور خیریه و فعالیت‌های امدادی و کمک‌رسانی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان می‌شود.

مراسم افتتاحیه همه ساله با حضور خواهر بزرگ پادشاه (کنونی)  شاهزاده ماها چاکری برگزار می‌شود و نمایشگاه در مدت 2 روز به صورت فشرده و با حضور انبوه بازدیدکنندگان ادامه می‌یابد.

با توجه به شرکت فعال رایزنی فرهنگی كشورمان در نمایشگاه سال گذشته، سهمیه غرفه‌های اختصاص‌یافته به ایران در نمایشگاه امسال به 3 غرفه افزایش یافت که با هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی رایزنی فرهنگی كشورمان، دو غرفه در اختیار ایرانیان مقیم و هنرمندان برای عرضه محصولات هنری و فرهنگی و ملی ایرانی قرار داده شد.

ایران در نمایشگاه خیریه صلیب سرخ تایلند +عکس

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha