برگزاری «شور عاطفه‌ها» در بیش از 2000 مدرسه استان زنجان
کد خبر: 3746582
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

برگزاری «شور عاطفه‌ها» در بیش از 2000 مدرسه استان زنجان

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به دلیل تقارن 11 مهرماه روز جشن عاطفه‌ها با ماه محرم این مراسم ملی و معنوی در بیش از 2000 آموزشگاه با عنوان «شور عاطفه‌ها» برگزار می‌شود.

برگزاری «شور عاطفه‌ها» در بیش از 2000 مدرسه استان زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز 22 شهریورماه در نشست مشترک با اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی اظهار کرد: به دلیل تقارن جشن عاطفه‌ها با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان این مراسم ملی و معنوی در بیش از 2000 مدرسه با عنوان «شور عاطفه‌ها» برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ضمن تأکید بر نهادینه‌سازی فرهنگ احسان و انفاق عنوان کرد: به همین منظور امسال  برنامه‌ریزی شده است تا تعداد 103هزار پاکت عاطفه‌ها در بین دانش‌آموزان مدارس استان توزیع شود.
صفری با بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده در هر مدرسه با نظارت کمیته امداد در بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود، افزود: در مدرسه‌های برخوردار این کمک‌ها با انتخاب مدرسه معین به مدارس دارای دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.
وی به همکاری بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی در این طرح اشاره کرد و گفت: برای استفاده حداکثری از ظرفیت خیران علاوه بر تشریح روند جشن عاطفه‌ها از سوی مدارس در برنامه‌های صبحگاهی، اطلاع‌رسانی از طریق بخشنامه از سوی اداره کل آموزش و پرورش به نواحی چهارده‌گانه، اطلاع‌رسانی از طریق  فضای مجازی توسط روابط عمومی‌ها ،خبرگزاری‌ها و رسانه استانی ضروری است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از توزیع 103 هزار پاکت شور عاطفه ها در سطح مدارس استان زنجان به منظور جمع آوری کمکهای نقدی دانش آموزان خبر داد و گفت: پاکت‌های شور عاطفه ها از طریق سازمان دانش‌آموزی از هفته اول مهرماه، بین دانش‌آموزان استان توزیع می‌شود.
صفری از مشارکت یک میلیارد و 500 میلیون تومانی خیران در مرحله اول جشن عاطفه‌های امسال خبر داد و افزود: با مشارکت مطلوب خیران زنجانی، برنامه هدف‌گذاری شده استان در جشن عاطفه‌ها 79 درصد محقق شد.
انتهای پیام
captcha