ایران امن‌ترین کشور منطقه است/دستاوردهای انقلاب برای جوانان تبیین شود
کد خبر: 3761580
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

ایران امن‌ترین کشور منطقه است/دستاوردهای انقلاب برای جوانان تبیین شود

گروه سیاست و اقتصاد- جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ایران امن‌ترین کشور منطقه است، گفت: دشمن قصد کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای نظام را دارد اما دستاوردهای انقلاب باید به درستی برای جوانان تبیین شود.

ایران امن‌ترین کشور منطقه است/دستاوردهای انقلاب برای جوانان تبیین شودبه گزارش ایکنا از زنجان، ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز 14 آبان‌ماه در مراسم یادواره شهدای دانش‌‌آموز استان زنجان، اظهار کرد: بیان دستاوردهای نظام، در این برهه از زمان که دشمنان به دنبال تخریب چهل‌سالگی انقلاب است، اهمیت ویژه‌ای دارد.
وی با اشاره به اینکه نسل جوان امروزی دوران انقلاب و دفاع‌مقدس را درک نکرده‌اند، ابراز کرد: پس لازم است این دستاوردها به درستی برای جوانان تبیین و روشنگری شود و بهترین مکان برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی مدارس و دانشگاه‌ها هستند.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به تلاش‌های دشمنان برای بی‌ارزش و کمرنگ جلوه دادن خدمات انقلاب اشاره کرد و گفت: برخی در توسعه این موارد از طریق رسانه‌های معاند، شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی پیشتاز هستند.
وی با بیان اینکه انسان دارای دو بعد جسمی و معنوی است، ادامه داد: دشمن از طریق رسانه‌ها و ماهواره‌ها بعد روحانی جوانان و خانواده‌ها را نشانه گرفته است و می‌خواهد خدمات متقابل نظام را زیر سئوال ببرد.
طهماسبی خاطرنشان کرد: نسل جوان باید با مطالعه خاطرات خاندان رژیم پهلوی، قبل و بعد از انقلاب را مورد مقایسه قرار دهند، فیلم «یتیم‌خانه ایران» گوشه‌ای از تاریخ قبل از انقلاب ایران را روایت می‌کند که باید این آثار فاخر را دید و به اهمیت و جایگاه انقلاب پی برد.
وی به مشکلات کنونی کشور اشاره کرد و افزود: ما نمی‌گوییم در کشور مشکل اقتصادی نداریم، تحریم‌های آمریکا بر ما اثر نگذاشته است، اما باید بدانیم ارتقای منزلت زن، محرومیت‌زدایی، سازندگی و بهداشت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
این مسئول یادآور شد: دشمن علیه ایران جنگ‌ رسانه‌ای خود را آغاز کرده است که دانش‌آموزان باید آگاه باشند؛ امروز ایران یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه است که این دستاورد انقلاب اسلامی، مقاومت و فرهنگ ایثارگری به‌شمار می‌آید.
انتهای پیام
captcha