رفع بیکاری، طلاق و اعتیاد؛ اولویت پروژه‌های محرومیت‌زدایی
کد خبر: 3767586
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶

رفع بیکاری، طلاق و اعتیاد؛ اولویت پروژه‌های محرومیت‌زدایی

گروه سیاست و اقتصاد- دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه سپاه بازوی توانمند و کمکی سایر دستگاه‌ها برای محرومیت‌زدایی است، گفت: رفع بیکاری، طلاق و اعتیاد از اولویت‌های پروژه‌های این بخش است.

رفع بیکاری، طلاق و اعتیاد؛ اولویت پروژه‌های محرومیت‌زداییبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار سیدضیاءالدین حزنی در مراسم افتتاح و رونمایی همزمان از ۷۲ پروژه محرومیت‌زدایی استان زنجان، اظهار کرد: زودبازده بودن، عام‌المنفعه، فاقد پیچیدگی فنی و مهندسی و قابلیت اجرایی داشتن توسط ساکنان بومی از ویژگی‌های پروژه‌های محرومیت‌زدایی است
وی افزود: اجرای پروژه در مناطق دورافتاده و محروم اولویت قرارگاه است، ورود سپاه پاسداران به عرصه محرومیت‌زدایی به‌طوری نیست که مردم تصور کنند که سپاه مسئول محرومیت‌زدایی در کشور است، بلکه سپاه در کنار سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها در این بخش کمک می‌کند و به‌عنوان بازوی قوی دولت در عرصه محرومیت‌زدایی به‌شمار می‌آید.
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با بیان اینکه قرارگاه از عملکرد خود در استان زنجان راضی نیست، افزود: باید هر چه سریع‌تر عقب‌ماندگی در برنامه‌ها را جبران کرده و کارها را با سرعت بیشتر به پیش ببریم.
حزنی با اشاره به اینکه بیشتر مشکلات کشور در بحث محرومیت‌زدایی، بیکاری، طلاق و اعتیاد اختصاص دارد، گفت: برای انجام ندادن کار در مناطق محروم هزاران دلیل می‌توان تراشید اما ما با یک دلیل این کارها را می‌توانیم به نتیجه برسانیم و به این معتقدیم که باید به مردم منعفت برسانیم.
این مسئول یادآور شد: باید به دنبال اثراث مثبت کارها باشیم، سازمان‌ها و مسئولی ماندگار است که به مردم به عنوان ولی‌نعمت نگاه کند.
وی به تأمین یک هزار جهیزیه برای نوعروسان تا پایان امسال تأکید کرد و گفت: در این راستا اعتباراتش را در اختیار استان قرار خواهیم داد.
انتهای پیام
captcha