اتحاد؛ شاه کلید مبارزه با توطئه‌های دشمنان
کد خبر: 3784107
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱

اتحاد؛ شاه کلید مبارزه با توطئه‌های دشمنان

گروه سیاست و اقتصاد- فرماندار خرم‌دره با اشاره به اینکه دشمنان از همان روزهای اولیه انقلاب شروع به فتنه‌انگیری با انواع کودتاها و ترورها کردند، گفت: اتحاد مردم و مسئولین مهم‌ترین راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

اتحاد؛ شاه کلید مبارزه با توطئه‌های دشمنانبه گزارش ایکنا، از زنجان، حجت محمدی فرماندار خرم‌دره شامگاه دیروز چهارشنبه سوم بهمن ماه در چهارمین جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر این شهرستان، اظهار کرد: اگر ایران امروز در جهان به عنوان یک کشور قدرتمند مطرح است، مدیون خون شهدا و اتحاد مردم هستیم.
وی با تاکید بر ضرورت همکاری همه‌جانبه برای برگزاری باشکوه دهه مبارک فجر، ادامه داد: حضور تمامی مدیران شهرستان در برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشان‌دهنده اتحاد بین مردم و مسئولین است.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان، بیان کرد: دشمنان از همان روزهای اولیه انقلاب شروع به فتنه‌انگیری با انواع کودتاها و ترورها کردند.
وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی‌های دشمنان بر این بود که انقلاب ۴۰ سالگی خود را نبیند، بیان کرد: در سایه وحدت و انسجام مردم و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری دشمنان این خیالان واهی را با خود به گور خواهند برد.
وی با تاکید بر اینکه جوانان بسیاری در راه رسیدن این انقلاب تا به امروز پرپر شده‌اند، افزود: بهای پایداری انقلاب در کشور ۳۰۰ هزار شهید گلگون‌کفنی هستند که با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند و اگر کوتاهی در ادامه راه پرعزت آنان وجود داشته باشد قطعا شهدا ما را نخواهند بخشید.
محمدی با بیان اینکه آمریکا چیز جدید برای تحریم ندارد، عنوان کرد: کشور ما به تحریم عادت کرده است، زیرا از روزهای اولیه انقلاب با آن دست و پنجه نرم می‌کند.
اتهای پیام
captcha