ارسال یک‌هزار و ۸۰۰ مقاله به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز
کد خبر: 2617433
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
عماد خبر داد:

ارسال یک‌هزار و ۸۰۰ مقاله به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز

گروه اجتماعی: قائم مقام ستاد استانی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز از ارسال یک هزار و ۸۰۰ مقاله به دبیرخانه این اجلاس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، علی عماد، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان و قائم مقام ستاد استانی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز‌ امروز، 19 آذر در نشست هماهنگی رؤسای کمیته‌های ستاد بیست و سومین اجلاس سراسری نماز که در استانداری خوزستان برگزار شد، با تقدیر از تلاش اعضای کمیته‌ها گفت: فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند و نوینی توسط کمیته‌های این اجلاس ارائه شده که در ارتقای کیفیت برگزاری اجلاس تأثیر دارد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه نماز به میزبانی موزه هنرهای معاصر اهواز در جنب اجلاس سراسری نماز عنوان کرد: این نمایشگاه می‌تواند تأثیر فرهنگی بسیاری در استان داشته و به کیفیت اجلاس کمک کند.

عماد‌ از ارسال یک هزار و 800 مقاله به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز خبر داد و تصریح کرد: حضور پژوهشگران و دستگاه‌های مختلف در این اجلاس به ارتقا و ترویج فرهنگ نماز و همچنین علاقه‌مندی مردم به سوی نماز کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در المان اجلاس همه موضوعات مربوط به نماز همچون محراب، مسجد، نیایش، رزمندگان دوران دفاع مقدس، پلاک، یاد شهدا و... گنجانده شده است، افزود: در زمان باقی‌مانده تا زمان برگزاری اجلاس سراسری نماز، جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی با حضور مسئولان و اعضای کمیته‌ها به صورت هفتگی در جهت هر‌چه بهتر برگزار کردن آن تشکیل خواهد شد.

سیدموسی بلادیان، مسئول ستاد اقامه نماز خوزستان و رئیس دبیرخانه ستاد استانی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز نیز در این نشست، با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های بیست و سومین اجلاس سراسری نماز به میزبانی خوزستان تاکنون در هیچ استانی انجام نشده است، عنوان کرد: این اجلاس می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌های شهرستانی در استان و استقبال مردم از آنها، این امر را گامی در جهت ارتقا سطح کیفی برگزاری اجلاس سراسری نماز دانست و افزود: اختصاص غرفه ویژه با هدف ارائه کتب با موضوع نماز در نمایشگاه نماز ضروری است.

وی ضمن تأکید بر تهیه نرم‌افزارهای مختلف با موضوع نماز، قرائت صحیح نماز و ... ادامه داد: طی بازدیدهایی که از فعالیت‌های ادارات پیرامون برپایی نماز داشته‌ایم مقرر شد از 60 دستگاه به همراه رابطان آنها تقدیر شود که این اقدام باید در مراسمی پیش از برپایی اجلاس سراسری نماز صورت گیرد.

یادآور می‌شود، بیست و سومین اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان خوزستان در روزهای 10 و 11 دی در تالار امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط
captcha