خانه فرهنگ فدک؛ میزبان برگزاری اختتامیه مرحله مقدماتی مسابقات جلسات قرآن تهران
کد خبر: 2703984
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶

خانه فرهنگ فدک؛ میزبان برگزاری اختتامیه مرحله مقدماتی مسابقات جلسات قرآن تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی: آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآن ویژه جلسات قرآنی شهر تهران در پهنه شرق، ۲۵ دی‌ماه در خانه فرهنگ فدک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی دبیرخانه پهنه شرق تهران(فرهنگ‌سراهای امید، اشراق و گلستان)، مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات قرآن ویژه جلسات قرآنی شهر تهران که با حضور یک هزار و 130 شرکت‌کننده در مراکز فرهنگی ـ هنری شرق پایتخت به کار خود پایان داد.

متسابقان در دو گروه سنی پایین و بالای 16 سال ویژه بانوان و آقایان، در سه رشته حفظ پیوسته پنج جزء، قرائت تحقیق و صحیح‌خوانی از سه منطقه 4 ،8 و 13 حضور داشتند که از این میان 110 نفر حائز رتبه برتر شدند که آیین اختتامیه این مرحله از مسابقات 25 دی‌ماه در سالن فدک برگزار می‌شود.

نجمه شبانی، زینب آقایی، اعظم الماسی، سکینه جعفرزاده، زینب آقاجانی داوری بخش بانوان و سیداحمد مقیمی، علی فربین، بهروز یاریگل، امیر آقایی و حسین ندرلو داوری بخش آقایان مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات را برعهده داشتند.

همچنین رتبه‌های اول تا سوم هر سه رشته در پهنه شرق به مرحله نهایی دومین دوره مسابقات قرآن جلسات قرآنی شهر تهران راه می‌یابند و از نفرات اول تا دهم هر رشته نیز با اهدای هدایایی تجلیل به عمل می‌آید.

یادآور می‌شود، آیین اختتامیه این مراسم، 25 دی‌ماه از ساعت 10 تا 12 با حضور اساتید قرآنی و برخی از مسئولان سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران در سالن آمفی تئاتر خانه فدک واقع در میدان رسالت، خیابان شهید مدنی، بعد از چهارراه جانبازان(گلبرگ)، کوچه بوستان فدک برگزار می‌شود.

captcha