فرهنگ‌سرای بهمن؛ میزبان آیین اختتامیه مسابقات جلسات قرآن تهران
کد خبر: 2741180
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
۷ بهمن صورت می‌گیرد؛

فرهنگ‌سرای بهمن؛ میزبان آیین اختتامیه مسابقات جلسات قرآن تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی: آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات جلسات قرآن شهر تهران، هفتم بهمن‌ماه در فرهنگ‌سرای بهمن‌ برگزار می‌شود.

علی‌اکبر توپچی، رئیس فرهنگ‌سرای قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به پایان یافتن مرحله نهایی دومین دوره مسابقات جلسات قرآن شهر تهران گفت: مراسم اختتامیه این مسابقات، هفتم بهمن‌ماه در فرهنگ‌سرای بهمن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از 216 نفر از راهیافته‌گان به مرحله نهایی، 36 نفر منتخب پایانی این دوره از مسابقات شناخته‌ شدند، عنوان کرد: این دوره از مسابقات برخلاف دوره اول با حضور بانوان همراه بوده است که در سه رشته قرائت تحقیق، صحیح‌خوانی قرآن و حفظ 5 جزء پیوسته با هم به رقابت پرداختند.

توپچی در مقایسه این دوره از مسابقات با اولین دوره، بیان کرد: استقبال شرکت‌کنندگان بی‌نظیر بوده است و در اولین دوره مسابقات تعداد کمتری حضور داشته‌اند، اما هنوز هم برنامه‌هایی را باید در راستای حفظ جلسات سنتی داشته باشیم.

رئیس فرهنگ‌سرای قرآن تأکید کرد: این مسابقات یکی از اقداماتی است در راستای حمایت از جلسات قرآن و ضروریست برنامه‌های متعدد و متفاوتی را برای حمایت از جلسات قرآن، اساتید و پیشکسوتان قرآنی داشته باشیم.

وی یادآور شد: آیین پایانی دومین دوره مسابقات جلسات قرآن شهر تهران، سه‌شنبه، هفتم بهمن‌ماه از ساعت 15 در سالن شهید آوینی فرهنگ‌سرای بهمن برگزار خواهد شد.

captcha