فرهنگ‌سرای قرآن؛ میزبان مرحله نهایی دومین مسابقات جلسات قرآن شهر تهران
کد خبر: 2726951
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴

فرهنگ‌سرای قرآن؛ میزبان مرحله نهایی دومین مسابقات جلسات قرآن شهر تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله نهایی دومین دوره مسابقات جلسات قرآن شهر تهران، جمعه، سوم بهمن‌ماه در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله نهایی دومین دوره مسابقات جلسات قرآن شهر تهران که با هدف حمایت از اساتید و جلسات سنتی قرآنی و گرد‌آوری بانکی جامع از شاگردان ممتاز این جلسات، جمعه، سوم بهمن‌ماه در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.

رقابت این دوره از مسابقات که در سه رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل(صحیح‌خوانی) و حفظ پنج جزء پیوسته قرآن کریم در دو مقطع سنی پایین 16 سال و بالای آن است از 8 صبح سوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا ساعت 17 همان روز ادامه دارد.

این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان در دو طبقه فرهنگ‌سرا برگزار می‌شود، نوبت اول از ساعت 8 تا 12 و نوبت دوم از ساعت 15 تا 17 با حضور 216 متسابق و برگزیدگان مرحله مقدماتی پنج پهنه تهران با داوری اساتید بین‌المللی همراه است.

از داوران حاضر در مرحله نهایی دومین دوره مسابقات جلسات قرآن شهر تهران در بخش آقایان می‌توان به عباس امام‌جمعه، محمدحسین سعیدیان، احمد ابوالقاسمی، معتز آقایی، سعید زکی‌لو و حسین اخوان‌اقدم و در بخش بانوان امیر‌آبادی، شیما چنگی، ایزدی، احمدی، اسدنیا و امیریوسفی اشاره کرد.

یادآور می‌شود، از 36 نفر از برگزیدگان مرحله نهایی در مراسم اختتامیه این مسابقات تجلیل به عمل می‌آید. همچنین فرهنگ‌سرای قرآن در خیابان قزوین، نرسیده به میدان شمشیری، نبش خیابان شهید کاظمی واقع شده است.

captcha