مرحله مقدماتی ترتیل آقایان مسابقات سراسری قرآن امروز پایان می‌یابد/ در انتظار فینالیست‌‌ها
کد خبر: 2900223
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

مرحله مقدماتی ترتیل آقایان مسابقات سراسری قرآن امروز پایان می‌یابد/ در انتظار فینالیست‌‌ها

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله مقدماتی رشته قرائت ترتیل سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امروز تا قبل از اذان مغرب مشخص شده و چهره راه‌یافتگان به فینال مسابقات مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به تبریز، در نوبت بعدازظهر دومین روز مسابقات سراسری قرآن کریم و از ساعت 15 عصر امروز، هفتم اسفندماه، 27 شرکت‌کننده در رشته قرائت ترتیل رقابت خود را برگزار خواهند کرد.
براساس این گزارش در این نوبت به ترتیب قرعه محمدحسن توفیق‌زاده از فارس، سیدسجاد اشرفی از مازندران، محمدجواد آهویی از قزوین، سیدابراهیم خامسی از گیلان، بهنام رحمانی از اردبیل، محمد عربان از لرستان، محمدسعید سازی اطلانی از کرمانشاه، حامد زنگنه از کردستان، مهدی فروغی از قم و رضا سلطانی از آذربایجان غربی به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
همچنین در ادامه این مسابقات و پس از استراحتی کوتاه به ترتیب مجید شمخانی از همدان، ابراهیم احمدی از مرکزی، محمدتقی نوران از تهران، ابوالقاسم رحیمی از خراسان شمالی، مهدی شعبانی از کهگیلویه و بویراحمد، حسام قانعی از فارس، احسان محمدی از خراسان رضوی، ابوالفضل عجمی از خراسان رضوی، محمدجواد نصیری از اصفهان، عباس ولایی از سمنان، سجاد صفرنژاد از اردبیل، قادر حمیدزاده از هرمزگان، محمدجواد جابری از تهران، محمدحسین دافعیان از اصفهان، مهدی ضیافتی از یزد، ماجد نصری از خوزستان و مجتبی قدبیگی از تهران تلاوت خود را انجام خواهند داد.
این مسابقات از روز ششم اسفندماه آغاز شده و تا روز یازدهم ادامه خواهد داشت.
این مسابقات در رشته قرائت ترتیل در مرحله مقدماتی امروز پایان خواهد یافت و نفرات برتر برای حضور در مرحله نهایی اعلام خواهد شد.

مطالب مرتبط
captcha