آغاز رقابت‌های نیمه نهایی حفظ کل مسابقات سراسری قرآن + اسامی
کد خبر: 2908640
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

آغاز رقابت‌های نیمه نهایی حفظ کل مسابقات سراسری قرآن + اسامی

گروه فعالیت های قرآنی: مرحله نیمه‌نهایی رشته حفظ کل سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امروز صبح نهم اسفندماه در سالن مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین المللی قرآن(ابکنا) به تبریز، مرحله نیمه نهایی رشته حفظ کل سی‌و‌هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ساعت 9 صبح امروز نهم اسفندماه آغاز شده است.
بر اساس این گزارش در این روز و در نوبت صبح به ترتیب و بر‌اساس نوبت قرعه محمد داوریان از استان همدان، مجید رفیع از یزد، مصطفی لشگری از تهران، عسگر جاهد از اردبیل، محمد خاکپور از خراسان رضوی، محمدرسول تکویری از تهران و حسین ایران‌نژاد از فارس به سؤالات داوران پاسخ خواهند داد.
همچنین در ادامه این مسابقات محمدمهدی رجبی از خراسان رضوی، ابومسلم تشر از سیستان و بلوچستان، مهرداد نجفی از همدان، جهانگیر سرخوندی از کرمانشاه، پیمان ایازی از مازندران، احمد معتمدی از قم، عبدالقادر میرزیایی از آذربایجان غربی، جواد شاهینی از گلستان، نوید رزمجو از فارس، محمد نوروزی از تهران، حمید ایماندار از فارس، محمدعلی اسلامی از تهران، مصطفی اصفهانیان از اصفهان، مهدی حبیبی از مازندران و حسن سلیمانی از زنجان به ترتیب به اجرای برنامه خود خواهند پرداخت.
این مسابقات از روز ششم اسفندماه با حضور 470 شرکت کننده در دو بخش آقایان و بانوان آغاز شده است و تا روز یازدهم ادامه خواهد یافت.
تا کنون شرکت کنندگان در رشته های حفظ 20 جزء و قرائت ترتیل به کار خود پایان داده اند.

مطالب مرتبط
captcha