برترین مرتل کشور تا ساعاتی دیگر مشخص می‌شود
کد خبر: 2905445
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
با برگزاری فینال ترتیل مسابقات سراسری قرآن؛

برترین مرتل کشور تا ساعاتی دیگر مشخص می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: فینال رشته قرائت ترتیل سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن از دقایقی قبل آغاز شده و تا ساعتی دیگر برترین مرتل کشور مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به تبریز، فینال رشته قرائت ترتیل سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از دقایقی قبل با حضور 12 راه یافته به این مرحله آغاز شد.
برهمین اساس افراد حاضر در این مرحله براساس نوبت قرعه‌ای که دریافت کرده‌اند به روی سن رفته و به اجرای برنامه خواهند پرداخت تا بعد از پایان رقابت‌ها برترین مرتل سال 1393 کشور مشخص شود.
براساس این گزارش اولین اجرا را محمدتقی نوران از استان تهران خواهد داشت و در ادامه آن نیز محمدحسین دافعیان از اصفهان، محمدعلی ربانی از خراسان رضوی، محمدمهدی انگالیان از بوشهر، محمدجواد جاوری از تهران به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
در ادامه نیز محمد محمدی از آذربایجان غربی، ماجد نصری از خوزستان، حیدر چینی‌ساز از قم، عبدالامام حمادی از خوزستان، رحیم شریفی از خوزستان، مجتبی قدبیگی از تهران، احسان محمدی از خراسان رضوی و محمدحسن حسن‌زاده از یزد براساس نوبت قرعه‌ای که دریافت کرده‌اند به روی سن خواهند رفت.
با برگزاری این مسابقات، رشته قرائت ترتیل اولین رشته‌ای خواهد بود که نفرات برتر خود را خواهد شناخت. این مسابقات از ساعت 19 در رشته قرائت تحقیق پیگیری خواهد شد.
سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از روز ششم اسفندماه در تبریز آغاز شده است و تا روز یازدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

مطالب مرتبط
captcha