برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن در چهارمین روز مسابقات
کد خبر: 2908669
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن در چهارمین روز مسابقات

گروه فعالیت‌های قرآنی: در چهارمین روز سی‌وهفتمین مسابقات سراسری قرآن ۱۰ محفل انس با قرآن در جای جای استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به تبریز در چهارمین روز مسابقات سراسری قرآن کریم سرانجام خبرهایی از زمان و مکان برگزاری مسابقات اعلام شد که براساس آن در این روز 10 محفل نورانی انس با قرآن کریم برگزار خواهد شد.
این محافل که از اوایل بهمن‌ماه آغاز شده است امروز نهم اسفندماه بیست‌و‌هشتمین روز خود را پشت سر می‌گذارد، این محافل در سه محور ویژه بانوان، ویژه نهادها و مؤسسات و ویژه مساجد برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، محافل ویژه مساجد سه محفل نورانی است که در سه شهرستان سراب، آذرشهر و ورزقان برگزار می‌شود. اولین محفل این بخش ساعت 16 در مسجد امام خمینی(ره) آذرشهر و با حضور حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی کشورمان و مسلمی و قربان‌سیاهی دو نفر از قاریان استانی برگزار می‌شود.
همچنین مسجد جامع سراب از ساعت 19 با حضور دو نفر از قاریان استانی و مسجد جامع بکرآباد ورزقان نیز از ساعت 19 با حضور دو نفر از قاریان استانی محفل انس با قرآن روز چهارم مسابقات را برگزار خواهند کرد.
در محافل ویژه بانوان چهار محفل قرآنی برگزار می‌شود که اولین محفل ساعت 10:30 در مؤسسه جامعة‌القرآن و با حضور علی مهتاب و غفران‌نیا برگزار می‌شود. دومین محفل این بخش نیز ساعت 10:30 و با حضور دو نفر از بانوان قاری و حافظ قرآن کریم برگزار می‌شود. محفل سوم این بخش نیز ساعت 10:30 و با حضور دو نفر از بانوان قاری استان برگزار می‌شود. چهارمین و آخرین محفل این بخش نیز ساعت 15 در حسینیه سالار شهیدان با حضور بانوان قاری و حافظ برگزار می‌شود.
بخش سوم این محافل در مؤسسات و نهادها برگزار خواهد شد. اولین محفل این بخش نیز در آموزشگاه سیدالشهدا(ع) از ساعت 10 صبح و با حضور صادق مسلمی و حمیدرضا احمدی‌وفا برگزار می‌شود. حسینیه سپاه عاشورا محل برگزاری دومین محفل قرآنی در این روز است که ساعت 10 صبح و با حضور سیدجواد حسینی و شحات، قاری مصری برگزار می شود.
سومین و آخرین محفل در این بخش نیز ساعت 11:30 در نمازخانه اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی و با حضور صادق حسینی و وحید وکیلی برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط
captcha