آغاز مسابقات در روز سوم با نیمه‌نهایی حفظ ۲۰ جزء و رونمایی از حفاظ کل قرآن
کد خبر: 2904355
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
آخرین اخبار قرآنی از تبریز؛

آغاز مسابقات در روز سوم با نیمه‌نهایی حفظ ۲۰ جزء و رونمایی از حفاظ کل قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: در سومین روز مسابقات سراسری قرآن کریم و از ساعت ۹ صبح امروز هشتم اسفندماه مرحله نیمه‌نهایی حفظ ۲۰ جزء برگزار می‌شود و حفاظ کل نیز رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به تبریز، در سومین روز سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، سرانجام شرکت‌کنندگان رشته حفظ کل نیز برای آغاز رقابت خود به سالن اصلی مسابقات خواهند آمد.
در این روز و از ساعت 9 صبح به ترتیب در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم که مرحله نیمه نهایی خود را برگزار می‌کند، محمود بابابی از همدان، مهدی رمضانی از قم، سیدمهدی بنی‌هاشمی از اصفهان، ولی شجاعی از اردبیل، مهدی آشورماهانی از کرمان، داوود سیماتوتازهی از سیستان و بلوچستان، مجتبی محسنی از مازندران، علی شیخ جامی از خراسان رضوی، مرتضی اسماعیلی از چهارمحال و بختیاری، محمدرضا رضایی از مازندران، مهدی حسن‌نژاد از قم، حسین صالحی از قم، امیررضا قیامی از آذربایجان شرقی، رضا گلشاهی از خراسان رضوی، امیرعبدالله خسرجی از خوزستان و محمد محققی از کردستان رقابت خود در این مرحله را برگزار خواهند کرد.
همچنین و از ساعت 10 صبح امروز هشتم اسفندماه 10 نفر از حافظان کل این دوره از مسابقات براساس قرعه از قبل تعیین شده برای اجرای برنامه خود به روی سن خواهند رفت. این اولین دور  حضور حافظان کل در این مسابقات است.
بر همین اساس اولین حافظ کلی که به سؤالات هیئت داوران پاسخ خواهد داد موسی معتمدی از اصفهان خواهد بود و در ادامه آن نیز محمدرضا جاهدی نیا از خراسان رضوی، حسن رجبی از گیلان، عماد انوری از کرمان، مجتبی بیابان‌پور از اصفهان، صادق عبدلی از البرز، مسعود لعل‌اول از خراسان رضوی، ابوذر کرمی از مرکزی، محمد داوریان از همدان و مجید رفیعی بهاباد از یزد به روی سن خواهند رفت.
این مسابقات از روز ششم اسفندماه آغاز شده است و تا روز یازدهم ادامه خواهد داشت. در این دوره از مسابقات 470 شرکت‌کننده در دو بخش بانوان و آقایان به رقابت پرداخته‌اند.

مطالب مرتبط
captcha