«محمدی‌مجد» و «خزایی»؛ نمایند‌گان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان
کد خبر: 1475271
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳

«محمدی‌مجد» و «خزایی»؛ نمایند‌گان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان

گروه فعالیت‌های قرآنی: پس از رقابت فشرده شش شرکت‌کننده در دو رشته حفظ کل و قرائت قرآن کریم، «محمدجواد محمدی‌مجد» و «وحید خزایی» با کسب بیشترین امتیاز در رقابت انتخابی، به‌ عنوان نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نمایند‌ه‌های ایران در پنجمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان پس از یک رقابت داغ و فشرده که بعد از ظهر امروز، 28 آبان‌ماه در سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور برگزار شد، مشخص شدند.
بر همین اساس در این رقابت که لحظاتی قبل پایان یافت، در رشته قرائت تحقیق قرآن «وحید خزایی» و در رشته حفظ کل نیز «محمدجواد محمدی‌مجد» با کسب بیشترین امتیازات موفق به کسب رتبه برتر و حضور به عنوان نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان شدند.
در این رقابت و در رشته قرائت تحقیق وحید خزایی با کسب 81/25 امتیاز، مجتبی بیگی با کسب 79 امتیاز و علی قاسم‌آبادی با کسب 78/75 امتیاز به رقابت خود پایان دادند.
در رشته حفظ کل نیز محمدجواد محمدی‌مجد امتیاز 186/24، حسن زرنوشه فراهانی امتیاز 181/24 و علیرضا فیضی نیز امتیاز 179/16 را کسب کردند.
یادآوری می‌شود، وحید خزایی و محمدجواد محمدی‌مجد در بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن دانشجویان کشور که هفته گذشته در اصفهان پایان یافت رتبه‌های برتر را کسب کرده بودند.
این دو به عنوان نماینده ایران در پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان که دی ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

گزارش تصویری این رقابت را اینجا ببینید!

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رحمان
|
-
|
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۷:۴۷
0
0
تبریک هر دوشون جوانان شایسته ای هستند موفق باشند
captcha