رقابت ۲۴ حافظ ۲۰ جزء قرآن در نوبت صبح دومین روز مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 2899162
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹

رقابت ۲۴ حافظ ۲۰ جزء قرآن در نوبت صبح دومین روز مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: در دومین روز سی‌و‌هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که این روزها در تبریز در جریان است، ۲۴ شرکت‌کننده رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم رقابت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به تبریز، در نوبت صبح دومین روز از سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، رقابت‌ها در بخش آقایان و در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم از ساعت 8:30 صبح آغاز شده است.
بر اساس این گزارش در نوبت صبح روز پنجشنبه هفتم اسفندماه که تا زمان اذان ظهر ادامه خواهد داشت 24 شرکت‌کننده به اجرای برنامه خود خواهند پرداخت.
این افراد که براساس نوبت قرعه به سؤالات داوران پاسخ خواهند داد عبارت از محمدعلی شریعتی از اصفهان، مهدی میرزایی از تهران، مهدی اباذری از آذربایجان شرقی، حسین ابیضی مقدم از زنجان، محمدجواد دلفانی از تهران، سیدحامد مهدی‌زاده از قم، امیر ضیایی‌نیا از قم، امیدرضا رحیمی از گیلان، رسول آزمایش از آذربایجان شرقی و سجاد قراباغی از همدان خواهند بود.
همچنین در ادامه و بعد از دقایقی استراحت نیز به ترتیب امیر صفری از استان مرکزی، جواد نظری از ایلام، عبدالرحیم شیرمحمدی از گلستان، محمد انگشتبه از بوشهر، جلال رضایی از خراسان رضوی، محمدامین قربانی از اصفهان، مهرداد خلیلی از قزوین، امیرحسین عطارزاده از یزد، مجتبی فیضی از فارس، سعید حسین‌شاهی از فارس، حسین محمدی از آذربایجان غربی، سیدحمزه موسوی از لرستان، اکبر قنبری‌مقدم از آذربایجان شرقی و محمدرضا احمدی از قم تلاوت خواهند داشت.
یادآور می‌شود، سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از روز گذشته ششم اسفندماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شده است و تا روز یازدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

مطالب مرتبط
captcha