«شمیم قرآن» و انتخاب برترین فراز روزانه مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 2901264
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷

«شمیم قرآن» و انتخاب برترین فراز روزانه مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: در بخشی از برنامه «شمیم قرآن» که از رادیو قرآن پخش می‌شود، برترین فرازهای تلاوت شده توسط متسابقان پخش و انتخاب بهترین فراز از سوی مردم صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به تبریز، رادیو قرآن در حاشیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از روز گذشته ششم اسفندماه آغاز شده است، در اقدامی نو و در قالب برنامه «شمیم قرآن» بهترین فرازهای اجرا شده توسط متسابقان در همان روز را انتخاب و معرفی بهترین آنها را برعهده شنوندگان این برنامه گذاشته است.
شبکه رادیویی قرآن که با یک تیم برنامه‌سازی در این دوره از مسابقات حضور یافته است، با راه‌اندازی یک استودیوی پخش زنده در سالن اصلی محل برگزاری مسابقات، اقدام به پخش زنده برنامه «شمیم قرآن» کرده است.
این برنامه 45 دقیقه‌ای هر شب از ساعت 21:15 دقیقه آغاز می‌شود و تا ساعت 22 که زمان پایان یافتن مسابقات همان روز است ادامه دارد. این برنامه به منظور تحلیل و بررسی اجراهای همان روزی که برنامه پخش می شود، است.
در این برنامه کارشناسان، هیئت داوران و مسئولان برگزارکننده مسابقات با حضور در استودیو برنامه در مورد تلاوت‌های صورت گرفته در همان روز بحث و تبادل نظر خواهند کرد.
همچنین در این برنامه و با همکاری ستاد برگزاری مسابقات، هر شب چند فراز از بهترین فرازهای انجام شده در همان روز پخش خواهد شد تا شنوندگان بهترین فراز اجرا شده را انتخاب کنند. مردم می توانند نظر خود در مورد بهترین فراز را از طریق پیامک اعلام کنند. در نهایت نیز به تعدادی از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.
سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور 470 شرکت‌کننده در دو بخش بانوان و آقایان در شهر تبریز در جریان است و تا روز یازدهم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

مطالب مرتبط
captcha