پخش زنده کرسی های نفحات القرآن +صوت و عکس
کد خبر: 3668506
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

پخش زنده کرسی های نفحات القرآن +صوت و عکس

گروه جلسات و محافل: کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن، در هفته گذشته با هدف جمع آوری کمک جهت زلزله زدگان کرمانشاه، با حضور قاریان ممتاز در مساجد و حسینیه‌های تهران به ویژه محله تهرانسر همراه با پخش زنده برگزار شد.

پخش زنده کرسی های نفحات القرآن، آیتم جدید+صوت و عکس

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ابتدای فروردین سال ۱۳۹۵ به مدیریت مسعود سیاف‌زاده، قاری و حافظ ممتاز کشورمان آغاز شده است. این طرح به تدریج با تبلیغاتی که در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها صورت گرفت، فعالیت آنان در سطح شهر تهران، آتش به اختیار گسترش یافت.

صد و پنجاه و هشتمین کرسی تلاوت نفحات القرآن، شنبه 4 آذرماه پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در نعمت آباد، خیابان نور، کوچه 23 با تلاوت محمد کاظمی، قاری و حافظ ممتاز کشورمان برگزار شد. در این کرسی تلاوت، محمد کاظمی، آیاتی از سوره های آل عمران، اعلی، کوثر، فاتحه و بقره را تلاوت کرد و مورد تشویق حاضران در جلسه قرار گرفت. همچنین در پایان کرسی، به کودکان و نوجونان حاضر در مسجد جوایزی به رسم یادبود اهدا گردید.

پخش زنده کرسی های نفحات القرآن، آیتم جدید+صوت و عکس

در ادامه این کرسی ها صد و پنجاه و نهمین کرسی نفحات القرآن، 5 آذرماه با تلاوت رضا اصغرزاده در مسجد الغدیر تهرانسر واقع در شهرک دریا و صد و شصتمین کرسی با تلاوت مسعود خیری، 6 آذر در مسجد النبی(ص) تهرانسر واقع در شهرک پاسداران برگزار شد.

صد و شصت و یکمین کرسی تلاوت نفحات القرآن، سه شنبه 7 آذرماه با تلاوت محمد کاکاوند، قاری و مدرس ممتاز کشورمان در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) واقع در میدان سما، بلوار صالحی، خیابان شهید عباس اکبری برگزار شد. در پایان این کرسی تلاوت نیز به همه کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی جوایزی اهدا شد.

پخش زنده کرسی های نفحات القرآن، آیتم جدید+صوت و عکس

صد و شصت و دومین کرسی نفحات القرآن 8 آذر ماه، در مسجد جامع المهدی(عج) واقع در میدان المپیک با تلاوت حبیب صداقت، قاری ممتاز کشورمان برگزار شد. حبیب صداقت با وجود سرماخوردگی شدید در این کرسی به تلاوت آیاتی از سوره های فتح و فاتحه پرداخت.

آیتم جدیدی که به کرسی های نفحات القرآن اضافه گردیده است، پخش زنده کرسی ها از طریق نرم افزار های اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار است که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند گردند.

پخش زنده کرسی های نفحات القرآن، آیتم جدید+صوت و عکس

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

در ادامه تلاوت های این کرسی های ارائه می‌گردد.

 محمد کاظمی

کد
دریافت

محمد کاکاوند

کد
دریافت

حبیب صداقت

کد
دریافت

مسعود خیری

کد
دریافت


مطالب مرتبط
captcha