اعلام زمان‌بندی سومین روز هشتمین مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)
کد خبر: 2726936
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶

اعلام زمان‌بندی سومین روز هشتمین مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی: جدول زمان‌بندی برپایی سومین روز هشتمین مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش بانوان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، هشتمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش بانوان طی چهار روز از 30 دی‌ تا سوم بهمن‌ماه در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار می‌شود و فینال این مسابقات نیز جمعه، سوم بهمن‌ماه خواهد بود.

این مسابقات در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ 20، 10 و 5 جزء و قرائت و ترتیل‌ در دو مقطع بالا و زیر 16 سال برگزار می‌شود که داوطلبان شهرستانی نیز طی دو روز پنج‌شنبه و جمعه جاری در مسابقه شرکت می‌کنند.

ضروری است تا متسابقان جهت دریافت کارت ورود به مسابقه، دقایقی قبل از زمان مشخص شده در محل حضور یابند. همچنین کارنامه هر شرکت‌کننده 15 دقیقه پس از اتمام آزمون اعطا می‌‌شود و در صورت اعتراض به دلیل عدم ضبط صوتی و تصویری مسابقات، هر متسابق می‌تواند پس از اعلام نمره و دریافت کارنامه با مراجعه به هیئت داوری، اعتراضاتش را بیان کند.

مجموعه فرهنگی سرچشمه در خیابان مصطفی خمینی، پایین‌تر از میدان بهارستان، نرسیده به تقاطع امیرکبیر، کوچه صیرفی‌پور واقع شده است.

متسابقان روز پنج‌شنبه، دوم بهمن‌ماه، می‌توانند برای اطلاع از نوبت آزمون، گروه آزمونی، رشته امتحانی، شماره سالن و زمان آزمون اینجا را کلیک کنند!

مطالب مرتبط
captcha