تجلیل از چهار فعال قرآنی در اختتامیه مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)
کد خبر: 2785040
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸

تجلیل از چهار فعال قرآنی در اختتامیه مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی: در مراسم پایانی و معرفی نفرات برتر هشتمین مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) از دو داور بین‌المللی مسابقات قرآن، یک مؤسس مؤسسه قرآنی و مدیرمسئول روزنامه‌ای قرآنی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) جمعه، دهم بهمن‎ماه از چهار فعال قرآنی کشورمان تجلیل شد.

از حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی فومنی‌‌حائری، فعال قرآنی و مؤسس مؤسسه مهد قرآن کریم که طی دهه 70 از پیشگامان آموزش حفظ قرآن کریم در کشور بوده است و شعب متعددی از مهد قرآن را در سراسر کشور ایجاد کرد، تجلیل شد.

حجت‌الاسلام رضا صابری‌خورزوقی، مدیرمسئول روزنامه قرآنی اعتدال، دیگر فردی بود که در اختتامیه مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) به عنوان فعال قرآنی از وی تجلیل شد.

محمدرضا ستوده‌نیا، پژوهشگر، داور بین‌المللی مسابقات قرآن و استاد دانشگاه و غلامرضا شاه‌میوه، مدرس قرائت قرآن و داور بین‌المللی هر دو از قرآنیان شناخته شده کشورمان از شهر اصفهان از دیگر افرادی بودند که در این مراسم از آنها تجلیل شد.

آئین پایانی هشتمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش آقایان امشب، جمعه، 10 بهمن‌ماه، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه(یادمان شهدای هفتم تیر) برگزار شد.

مطالب مرتبط
captcha