اعلام اسامی منتخبان هشتمین مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در بخش بانوان
کد خبر: 2755463
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۸

اعلام اسامی منتخبان هشتمین مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در بخش بانوان

گروه فعالیت‌های قرآنی: هشتمین مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش بانوان که شب گذشته در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب به کار خود پایان داد، منتخبان خود را شناخت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بانوان برتر هشتمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) که با حضور حدود 900 نفر همراه بود، مشخص شد.
این بانوان طی چهار روز از 30 دی‌ماه تا سوم بهمن‌ماه و در سه رشته حفظ، قرائت ترتیل و تحقیق در دو رده سنی بالای 16 سال و زیر 16 سال در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه(یادمان شهدای هفتم تیر) با هم به رقابت پرداختند که شب گذشته، سوم بهمن‌ماه با برپایی مرحله نهایی این مسابقات و معرفی برگزیدگان همراه بود.
مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با اعطای لوح تقدیر و اهدای مدال افتخار و هدایای نقدی رتبه‌های اول تا سوم هر رشته، همراه بود که اسامی برترین‌ها به شرح ذیل است؛


در مقطع زیر 16 سال؛
در رشته حفظ کل زهرا انصاری از تهران(دریافت جایزه نقدی 3 میلیون تومان)، حنانه خلفی از تهران(دریافت جایزه نقدی 2 میلیون و 500 هزار تومان) و فاطمه نیکویی از تهران(دریافت جایزه نقدی 2 میلیون تومان) به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.
در رشته حفظ 20 جزء فاطمه مؤمنی از تهران(دریافت جایزه نقدی 2 میلیون تومان)، فاطمه ترکاشوند از استان البرز(دریافت جایزه نقدی 1 میلیون و 500 هزار تومان) و زهرا برومند از استان البرز (دریافت جایزه نقدی 1 میلیون و 250 هزار تومان) رتبه‌های اول تا سوم را بدست آورند.
همچنین در رشته حفظ 10 جزء محدثه شیدوش از تهران (دریافت جایزه نقدی 1 میلیون و 500 هزار تومان)، سارا فردوسی از تهران (دریافت جایزه نقدی 1 میلیون و 200 هزار تومان) و سارا دهقانی از تهران(دریافت جایزه نقدی 1 میلیون تومان) مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رشته حفظ 5 جزء شقایق معصومی از تهران(دریافت جایزه نقدی 750 هزار تومان) به عنوان رتبه اول، مریم غلامی از استان قزوین و فاطمه مهاجر از استان البرز(دریافت جایزه نقدی 500 هزار تومان) مشترکاً رتبه دوم و ریحانه میرحیدری از تهران (دریافت جایزه نقدی 400 هزار تومان) به عنوان رتبه سوم شناخته شد.
در رشته ترتیل آتنا علینقی از تهران(دریافت جایزه نقدی 1 میلیون تومان) مقام اول، هلیا محمدقاسمی (دریافت جایزه نقدی 750 هزار تومان) مقام دوم و فاطمه اسماعیلی از تهران (دریافت جایزه نقدی 500 هزار تومان) مقام سوم را بدست آورند.
همچنین در رشته تحقیق فاطمه‌سادات موسوی از مشهد مقدس و فاطمه احمدی از سبزوار(دریافت جایزه نقدی 1 میلیون و 500 هزار تومان) مشترکاً نفر اول، زینب آقایی از استان البرز(دریافت جایزه نقدی 1 میلیون تومان) به عنوان نفر دوم و فاطمه نایبی موحد از استان قم(دریافت جایزه نقدی 750 هزار تومان) به عنوان نفر سوم معرفی شدند.


در مقطع بالای 16 سال؛
در رشته حفظ کل اعظم محمدی از استان فارس(دریافت جایزه نقدی 3 میلیون تومان)، مجیده رضاپور از کرمان(دریافت جایزه نقدی 2 میلیون و 500 هزار تومان) و سماء بابایی از تهران(دریافت جایزه نقدی 2 میلیون تومان) مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رشته حفظ 20 جزء مریم جاسمی از خوزستان(دریافت جایزه نقدی 2 میلیون تومان)، رضوانه باقری از تهران(دریافت جایزه نقدی 1 میلیون و 500 هزار تومان) و فاطمه سعیدی‌مقدم از تهران (دریافت جایزه نقدی 1 میلیون و 250 هزار تومان) به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شناخته شدند.
در رشته حفظ 10 جزء فائزه‌سادات قرشی‌نسب از استان یزد (دریافت جایزه نقدی 1 میلیون و 500 هزار تومان)، مرضیه قاسمی از استان همدان (دریافت جایزه نقدی 1 میلیون و 200 هزار تومان) و سعدی عزیزی از تهران (دریافت جایزه نقدی 1 میلیون تومان) مقام اول تا سوم را بدست آورند.
در رشته حفظ 5 جزء هانیه نوروزی از تهران (دریافت جایزه نقدی 750 هزار تومان) به عنوان نفر اول، زهرا نیکوکار از تهران (دریافت جایزه نقدی 500 هزار تومان) به عنوان نفر دوم و مرضیه رضایی و معصومه حسینی (دریافت جایزه نقدی 400 هزار تومان) مشترکا به عنوان نفر سوم شناخته شدند.
در رشته قرائت ترتیل نیز پرنیان عصابخش از تهران (دریافت جایزه نقدی 1 میلیون تومان)، ثنا ممدوحی از خوزستان (دریافت جایزه نقدی 750 هزار تومان) و طاهره عبداللهی از استان قزوین (دریافت جایزه نقدی 500 هزار تومان) رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته قرائت تحقیق نیز فاطمه رحم‌دار از استان قم (دریافت جایزه نقدی 1 میلیون و 500 هزار تومان)، زهرا سهرابی از کرمانشاه (دریافت جایزه نقدی 1 میلیون تومان) و مریم سمایی از استان البرز (دریافت جایزه نقدی 750 هزار تومان) به عنوان حائزین رتبه‌های اول تا سوم معرفی شدند. همچنین در پایان این مراسم نیز از بانوی قرآنی از استان خراسان رضوی، نجبا زالی جهرمی، حافظ کل قرآن که در راستای تعلیم و تعلم قرآن گام‌های مؤثری برداشته‌اند، تجلیل به عمل آمد.

گزارش تصویری اختتامیه هشتمین مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)

مطالب مرتبط
captcha