محافل انس با قرآن پنجمین روز مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 2910952
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵

محافل انس با قرآن پنجمین روز مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: در حاشیه پنجمین روز مسابقات سراسری قرآن کریم، همچون روزهای گذشته محافل انس با قرآن کریم در شهرها و نهادهای مختلف استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به تبریز، در پنجمین روز مسابقات سراسری قرآن کریم همچون روز گذشته چندین محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته برگزار می شود.
بر همین اساس این محافل انس با قرآن کریم در محورهای بانوان،  مساجد و مؤسسات و نهادها برگزار می شود. در روز دهم اسفندماه مسجد جامع تیمورلو آذرشهر، مسجد جامع کافی الملک شبستر و مسجد جامع اندریان ورزقان میزبان محافل این روز با حضور قاریان استانی خواهند بود.
همچنین در بخش مؤسسات و نهادها نیز به ترتیب و از ساعت 10:30 محافل آغاز خواهد شد که اولین محفل در دبیرستان امیرخیزی تبریز خواهد بود، در این محفل حمیدرضا احمدی وفا، قاری بین‌المللی، سیدصادق حسینی و میرزایی بالایی آیاتی از کلام‌الله را تلاوت خواهد کرد.
یکی دیگر از محافل این روز که به میزبانی دبیرستان شاهد علی ابن ابیطالب(ع) برگزار می‌شود، وحید وکیلی، قاری بین‌المللی کشورمان و یکی از قاریان استانی آیاتی از کلام‌الله را تلاوت خواهند کرد. همچنین در این روز هنرستان نبی اکرم(ص) میزبان یکی دیگر از محافل انس با قرآن این روز خواهد بود که با حضور سیدصادق مسلمی و عباس هاشمی برگزار می‌شود.
مسجد شنب غازان تبریز یکی دیگر از محافل این روز را برگزار می‌کند که در آن سیدجواد حسینی، احمد شحات احد السید،  قاری برجسته مصری تلاوت خواهند داشت.
همچنین محافل ویژه بانوان این روز نیز در کانون قلم کجاباد تبریز و با حضور دو نفر از بانوان قاری استانی برگزار می‌شود. ناحیه چهار عفتیه تبریز، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ورزقان و دبیرستان هاشمیه ناحیه سه دیگر میزبانان محافل انس با قرآن در پنجمین روز مسابقات خواهند بود.
این محافل نورانی که برگزاری آنها از اوایل بهمن ماه آغاز شده است در این روز پایان خواهد یافت. مسئولان برگزار مسابقات پیش از این از رکوردشکنی در برگزاری محافل انس با قرآن در حاشیه مسابقات سراسری قرآن خبر داده بودند.

مطالب مرتبط
captcha